Gå til innhold

Vil Thomas Cook "male" om flyene fra My Travel


Håkon Fossen

Anbefalte innlegg

Jeg mener å huske at grunnen til at de bruker lenger tid til å male om A333ene sine er at de blir brukt konstant. De har kun tid til å male om når de er inne til lengre service. Såvidt jeg vet så har to av tre blitt malt om. Vet ikke om OY-VKH har blitt malt enda.

Syns uansett det er synd, for jeg koblet virkelig sydenvarme med de fargene der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sendte mail inn til Thomas Cook Airlines i går:

 

Hei

 

Dere har jo for en stund siden skiftet navn til Thomas Cook Airlines Scandinavian, og dere har fått dere nytt design på flyene. Jeg må ærlig innrømme at det nye designet ikke ser særlig bra ut, men derimot det gamle (My Travel, oransje og hvit) ser mye bedre ut. Dere har jo nå paintet om nesten alle flyene. Etter det jeg vet er det kun et fly igjen, og det er Airbus A330-200. Spørsmålet er da som følger:

Vil dere painte om dette flyet også? Etter min mening burde dere beholde fargen. Har snakket med en del andre fly interesserte og de synes det er dumt hvis ingen av flyene beholder fargen.

Håper på svar...

 

Og her er svaret jeg fikk:

 

Kjære Håkan

 

Tak for din mail samt synspunkter omkring farverne på vores fly.

 

Det er korrekt, at der endnu er et fly, som ikke er blevet malet om, med vores nye logo, men dette vil ske inden for nærmeste fremtid, idet vi jo ikke længere hedder MyTravel Airways og derfor ikke kan fortsætte med at flyve rundt med dette logo.

 

Vi håber, at du på trods af vores nye navn samt logo, fortsat vil vælge at flyve med os en anden gang.

 

Du ønskes samtidig en rigtig god jul.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem
Jeg sier bare rett ut hva jeg mener om det. Syns Kugen kunne ha byttet til MYT sitt c/s og bytta ut MYT med TC..

Kan du se for deg at Norwegian overtar en SAS-maskin og BARE bytter ut logoen, men beholder fargene?

Men jeg er ellers enig med deg i at MYT har flott paint, desverre er nok denne snart en saga blott....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...