Paulo Fernandes Skrevet 12. desember 2009 Skrevet 12. desember 2009 I dag fløy jeg en rute jeg aldri har fløyet før, Beograd (i Serbia) til Oslo Her er bildene! (Les bildeteksten) Checker flight controls før take off, og takser til RWY: Svært våt rullebane: Rotate! Digg dusj for rullebanen! Trafikk utenfor Ungarn, på vatsim Vakker solnedgang utenfor Norgeskysten: Passerer gjennom skyene, og er nå godt på vei nedover og til venstre er Rygge flyplass et sted: Må ta med et cockpitbilde og Kjeller flyplass til venstre under BGU transission: Parkert på den internasjonale terminaldelen på Gardermoen: Legg gjerne igjen en kommentar Siter
Sandro Stanojevic Skrevet 12. desember 2009 Skrevet 12. desember 2009 Veldig flotte bilder En flott tur det her Hvordan får du vann spruten når du tar av? Har du et Beograd scenery? Siter
Kristoffer Vinje Skrevet 12. desember 2009 Skrevet 12. desember 2009 Råe bilder med nye teknikker. Drittøft! Siter
Petter Tandberg Skrevet 12. desember 2009 Skrevet 12. desember 2009 Den heatbluren, samt vannet på bilde 3 er noe av det sykeste jeg har sett innenscreenshots-redigering! Konge Siter
Paul-André Tilrem Skrevet 12. desember 2009 Skrevet 12. desember 2009 Å steike Er mektig imponert over grafikken din Paulo. Siter
Einar Kristiansen Skrevet 12. desember 2009 Skrevet 12. desember 2009 Bilde nr.3 imponerte meg..Fortell :grin: Siter
Paulo Fernandes Skrevet 12. desember 2009 Forfatter Skrevet 12. desember 2009 Tusen takk for alle hyggelige kommentarer Desverre så er det slik at alle spesielle effekter på bildene bare er photoshoppet, og fantes ikke før jeg redigerte bildene. Jeg er glad dere la merke til effektene jeg la på, men var det noen som merket de skitne skjermene på cockpitbildet? Siter
Premium Medlem Reid Ståle Klovning Skrevet 12. desember 2009 Premium Medlem Skrevet 12. desember 2009 Her er det ihverfall en som kan sine saker...bilde 3 er helt enormt! Siter
Joakim Hagen Skrevet 12. desember 2009 Skrevet 12. desember 2009 Må da være postet i feil forum? :confused: :crazy: Burde ikke noen flytte det til Bilde forumet? For dette er jo ikke noe screenshot! --- Flotte bilder! Ser gaanske ekte ut! Siter
Tommy Bernes Skrevet 12. desember 2009 Skrevet 12. desember 2009 men var det noen som merket de skitne skjermene på cockpitbildet? Når du sier det, ja. Det var ellers helt konge bilder! Er mektig imponert over nr.3! Stå på! Siter
Vegard Kristiansen Skrevet 13. desember 2009 Skrevet 13. desember 2009 Fine bilder Er ny i forumet. Siter
Magnus F. Meese Skrevet 13. desember 2009 Skrevet 13. desember 2009 Konstruktiv anngående "Rotate"-bildet: Prøv å ha en litt smalere jetstråle, og gjerne enn litt mer diffust vann, jeg har aldri sett vann etter jetmotor som har blitt føyket opp slik at den blir så "massiv" Ellers var det fine shots. (Den vanneffekten kan man også få som et add-on til FS9 såvidt jeg vet. I "Air Dynamics" sees den godt: . Går utifra at dere finner en downloadlink eller et navn i kommentarfeltet ) Siter
Paulo Fernandes Skrevet 13. desember 2009 Forfatter Skrevet 13. desember 2009 Setter pris på den konstruktive teknikken Meese Dette var mer en test med nye teknikker, siden det er første gang jeg lager vannsprut bak flyet. Men jeg er klar over at neste gang skal jeg lage den gråere, mindre synlig og ikke så massiv som du sier. Blir nok bedre neste gang Her ser det jo nesten ut det ryker av en motor! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.