Gå til innhold

FSX: Diverse under utvikling


Anbefalte innlegg

Takkåtakk :smile:

 

Jeg tror jeg klarer å få dette ut før jul; er i bunn og grunn bare litt småplukk igjen. Fikk tunet fargene på Gardermoen på nytt, og nå går det utrolig bra sammen med GEX. Det gjør det også på de andre flyplassene. Og er det likevel litt feil, så har jeg masse Layers på ENGM bildet, så det kan alltids fikses i en update.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ett fantastisk arbeid du gjør Andrew. Ser att det endelig blir en skikelig sving og profil på innkjørings rampa til terminalen også. De forige har vært litt brysom flate og kjedelige. Blir denne tilpasset de addon vi normalt bruker slik att veien og togskinna ikke blir brutt?

Gleder meg til det er klart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får å få flere valgfrie texturer tror jeg du må gjøre som gutta på FTX, tegne dem selv og utvide antall mulige texturer inn mot landclasses. Hørte forresten på FSBreak der de intervjuet John Venema fra FTX. De er igang med å se på Europa og da spesielt Skandinavia som et projekt. Håper det blir noe av fordi det de gutta har fått til nede i Australia er bare sinnsykt bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser fantastisk bra ut! :D Noe nytt om de nye gatene som skal monteres..?

 

Forresten, hvor stort område er det du har lagt til høyoppløselig bakketeksturer? Noe mer enn det som er innenfor gjerdet og litt sørover? Hadde vært konge med et VFR scenery (som for eks dekket kontrollsonen til tårnet) i samme slengen da :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gatene kommer når de kommer.

 

Fotoet mitt dekker endel mer enn flyplassen. Men jeg holder meg kun til flyplassen. Lager ikke noe utover det da det er svært mye ekstra arbeid, og dessuten blender flyplassen best med resten når jeg kutter tett inntil. Men Garderleiren er med, men så ligger den jo rett under buken på en når man lander 19L også da :smile:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Steinar:

 

Innflyvningslys (SSALF) kommer med 3 flashing lights.

 

Jeg vet at det bare skal være ett på siste x-bar, men når jeg minker antallet til 1 blir minsteantall 2 lys uansett, og det så for teit ut. Så da var det bedre å ha 3, så stemmer det med hver x-bar. Det blir faktisk meget bra, og x-bar i vest havnet nøyaktig oppå slutten av "piren". Har også lagt inn ILS transmitteren uti åkeren på østsiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...