Andrew Thomsen Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Litt av hvert fra høstens utvikling og en liten "Surprise" :smile: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Arild Gjemble Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Lekkert Andrew! Jeg sikler og gleder meg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 29. november 2009 Forfatter Del Skrevet 29. november 2009 Takkåtakk :smile: Jeg tror jeg klarer å få dette ut før jul; er i bunn og grunn bare litt småplukk igjen. Fikk tunet fargene på Gardermoen på nytt, og nå går det utrolig bra sammen med GEX. Det gjør det også på de andre flyplassene. Og er det likevel litt feil, så har jeg masse Layers på ENGM bildet, så det kan alltids fikses i en update. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Members Ivar Hestnes Skrevet 29. november 2009 Members Del Skrevet 29. november 2009 Blir bare bedre og bedre dette. Nydelige bilder du viser her. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 29. november 2009 Forfatter Del Skrevet 29. november 2009 Og med ditt lille bidrag blir det bare enda bedre, Ivar :smile: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Members Ivar Hestnes Skrevet 30. november 2009 Members Del Skrevet 30. november 2009 Mitt bidrag er ihvertfall veldig lite når man ser alt arbeidet du legger ned her. Hyggelig å hjelpe til med noen bilder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
per berge Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Ett fantastisk arbeid du gjør Andrew. Ser att det endelig blir en skikelig sving og profil på innkjørings rampa til terminalen også. De forige har vært litt brysom flate og kjedelige. Blir denne tilpasset de addon vi normalt bruker slik att veien og togskinna ikke blir brutt? Gleder meg til det er klart. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 30. november 2009 Forfatter Del Skrevet 30. november 2009 Det er selvfølgelig tilpasset default eller UTE veier og jernbaner, men overgangen blir aldri perfekt, men den er der. Er ikke helt fornøyd med UTE veitexturene, og savner sterkt flere valgfrie texturer, for da kunne overgangene blitt jevnere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fred Solli Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Får å få flere valgfrie texturer tror jeg du må gjøre som gutta på FTX, tegne dem selv og utvide antall mulige texturer inn mot landclasses. Hørte forresten på FSBreak der de intervjuet John Venema fra FTX. De er igang med å se på Europa og da spesielt Skandinavia som et projekt. Håper det blir noe av fordi det de gutta har fått til nede i Australia er bare sinnsykt bra. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 30. november 2009 Forfatter Del Skrevet 30. november 2009 De kan sikkert få til bra saker, men i likhet med UTE folka trenger også de ordentlige data... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinar Grindstein Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Nydelig. Et lite tips hva gjelder Skagen. Sikerhetssonen på begge banene skal være med grusdekke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten Ruud Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Skagen er noe jeg har forsøkt meg på selv, og har en nogenlunde airport-layout som jeg bruker istedenfor FSX-default. Men gleder meg til å ta i bruk Skagen når den kommer ut. Ser veldig flott ut Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 30. november 2009 Forfatter Del Skrevet 30. november 2009 Jo takk for tips. Det er bare det at fsx har ingen brukbar grustextur å gi meg, så jeg må ta til takke med betong i vest. På østsiden er det grusdekke, med et ADE polygon. I vest kan jeg ikke bruke ADE pga ujevn grunn. Laster opp Skagen som et tillegg til v2.7 om noen dager :smile: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinar Grindstein Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 OK. Jeg kjøper den. Får du satt ut noen lunde korekte innflygingslys, og lagt inn centerbelysning på RW? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 30. november 2009 Forfatter Del Skrevet 30. november 2009 Begge deler er allerede gjort. Innflyvningslys for alle flyplassene er så nær jeg kan komme med FS sine begrensninger. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinar Grindstein Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Supert. Kan ikke vente på denne. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Rognlien Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Ser fantastisk bra ut! Noe nytt om de nye gatene som skal monteres..? Forresten, hvor stort område er det du har lagt til høyoppløselig bakketeksturer? Noe mer enn det som er innenfor gjerdet og litt sørover? Hadde vært konge med et VFR scenery (som for eks dekket kontrollsonen til tårnet) i samme slengen da :whistle: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 30. november 2009 Forfatter Del Skrevet 30. november 2009 Gatene kommer når de kommer. Fotoet mitt dekker endel mer enn flyplassen. Men jeg holder meg kun til flyplassen. Lager ikke noe utover det da det er svært mye ekstra arbeid, og dessuten blender flyplassen best med resten når jeg kutter tett inntil. Men Garderleiren er med, men så ligger den jo rett under buken på en når man lander 19L også da :smile: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 1. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2009 Steinar: Innflyvningslys (SSALF) kommer med 3 flashing lights. Jeg vet at det bare skal være ett på siste x-bar, men når jeg minker antallet til 1 blir minsteantall 2 lys uansett, og det så for teit ut. Så da var det bedre å ha 3, så stemmer det med hver x-bar. Det blir faktisk meget bra, og x-bar i vest havnet nøyaktig oppå slutten av "piren". Har også lagt inn ILS transmitteren uti åkeren på østsiden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
per berge Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Du er klar for å bygge på i samkjøring med utvidinga av Gardermoen når den setter igang også du Andrew? :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 1. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2009 Det kan du banne på minst en gang, Per! Terminal 2 er allerede ferdig og på rett sted. Ahead of the real thing :smile: Så det som stopper utviklingen her er politikerne, ikke meg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
per berge Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Jøsses ja det får n si er gutten som ikke ligger i latsekken. Gleder meg alerede til siste oppdatering er ute. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 1. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2009 Kommer snart! Med ny ENSG, ENBM (med GEIR sine modeller, har endelig fått til symbiosen)...Bømoen har blitt så bra nå at øhhh dere får se når det kommer. Også en oppgradering av Haukåsen, ny Skagen, etc. ENBM spesielt morsom med ekstra "detaljer" runway øst muhahahahaa :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.