Gå til innhold

Widerøe + ERJ= sant?


Anbefalte innlegg

Widerøe har kjøpt en ERJ fra Skyways, den skal brukes på utenlandske ruter og noen ruter innenlands.

 

erj_wideroe_02.jpg

[size:8pt]([color:#CCCCCC]hele widerøe-ERJ saken er selvsagt fiktiv[/color])[/size]

 

 

Og så, ett bilde av en av naboene's ERJ

ERJ_Finncomm_3.jpg

 

 

Om det skulle være noen ERJHeads som fikk lyst på nye drakter til doningene sine, så send en PM.

Finncomm må jeg fixe litt på, ellers er den vel klar ganske snart. Har også en Cirrus Airlines som er snart ferdig!

 

:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er vel en fordel at fargene matcher resten av flåten :)

BJ? Er det legacy du tenker på?

Det er vel en seperat produkt hvis det er wilco/feelthere du tenker på, desverre har jeg ikke den :(

Er jo en 135 i denne pakken også, men ikke en BJ. Kan jo se om jeg inner paintkit til BJ'en og se hva som er mulig...men ingen garantier.

 

[size:8pt]Og for de som nå har småfnist seg gjennom referanser til BJ's (skittne tanker), så er det Business Jet det står for...ikke det "andre"[/size] :grin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her ligger man ikke på latsiden nei, må jo ha noen 'lokale' farger på denne fantastiske kjerra og da kan man ikke vente på paintkit eller håpe at McPhat skal oppfylle noen ønsker, så da er det bare å dra fram malerkosten :grin:

 

Ja Widerøe skulle ha hatt noen jet's i stallen, får håpe de blir inspirert over denne re-painten ;)

 

Siste kreasjon, nok en nabo...eller, en eldre utgave er nok mer korrekt.

 

ERJ_city2_01.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøsses, ja du står på Pasi! ;)

Jeg er vel kanskje ikke utpreget drakte-type, men Widerøe hadde unektelig vært litt kjekt å ha, og det så jo veldig bra ut. Frykt en PM fra meg innen kort tid!

 

Har vi forresten hørt noe mer om update til dette flyet?

 

 

Ivar Skaugstad

Vi har per dags dato ingen Embraer i flåten, men det kan jo endre seg om vi kan få æren av å fly med noe som er håndlaget av deg.

Jeg tror en ERJ hadde kledd deg som liker å fly oppi Alaska Ivar (hvor det er mye vær). Jeg syns i alle fall det er et veldig artig fly å ha med å gjøre, ikke minst når det er ruskevær. Som feks da jeg fikk tildelt crosswind opp mot 50 knop på final inn til Ørland. :whistle:

 

Replay av det her:

[video:youtube]

 

Vet dog ikke om FS passenger, ol, hadde satt pris på den landingen der altså, men jeg syns i alle fall det er morsomt, og jeg har nå også lært hvor grensene går for rudder. (Dvs litt under det jeg prøvde å lande med... :grin: ) Men kom da ned, og holdt meg på rullebanen, såvidt.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja de sier jo at man skal stå på så lenge man har helsa :D

 

Er snart ferdig med de, så er det nedpakking og opplasting....men fortsatt kun tilgjengelig via PM.

 

Updates, nei, de sier at siden ingen av bugs'a er "delbreakers" så skal de forsøke å samle sammen så mange bug's som de klarer før de slipper patchen, det for å unngå ørtogførti patcher rett etter hverandre. Noe jeg forsåvidt er enig i, det eneste jeg savner er faktisk T.O config knappen i VC, men den skal nå kun fyres av bare 1 gang pr flight så det går greit å bruke 2D panelet til det.

 

Forresten så blir det 2 fly i første patch, en med yoke i VC og en uten.

 

Ja det er en herlig maskin dette, foruten noen tester i forbindelse med carrier op's, så har det utelukkende gått i ERJ'ing :grin:

 

@Ivar: ERJ'en passer alt (jada, er litt entusiastisk...i lykkerus...begeistret og kanskje upartisk, men dette synes jeg er bortimot noe av det morsomste og kanskje det beste jet-addonet til FSX på lange tider).

 

At flyet ikke har VNAV eller autothrottle gjør jo tingene..og hverdagen, bare mer interesant og "actionfylt", så hvis man er "avhengig" av full automat så bør man nok styre unna denne kjerra. Liker man å tukle med knapper og ta del i flyturen som pilot, for her må man være med og passe på hele veien, ja da er dette morro for alle pengene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...