Gå til innhold

Widerøe + ERJ= sant?


Anbefalte innlegg

Jeg har mer enn nok på tallerkenen ;) Skal gå igang med å lage paintkitt til 135, og så noen painter til den. Så har jeg to scenery prosjekter som jeg driver med samtidig med dette. Og til slutt, så skal jeg se om jeg ikke får til til ett par minutter til å fly også.

 

Så man kan vel si at prioriteringen til å lage noe mer havner sist på lista :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har omsider fått installert og testet en del av disse nå, og må bare si meg imponert over proffskapen her Pasi, veldig bra!

 

I frykt for å få tildelt en utrullet langfinger kombinert med beskjed om å lage det sjæl, vil en jo nødig mase. Så derfor ble jeg glad for å se at du uoppfordret har lagt 135 på tallerkenen. Bon appétit.

 

Blir det en eller fler av de du har laget for 145, men tilpasset 135, eller hva tenker du? :)

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

A_middle-finger_opt.jpg

 

He he he he he, neida, tuller bare :grin:

 

Først, tænk ju :)

Joda, det blir europeiske painter, eh, jeg husker ikke listen på stående fot, men foreløpig er den ikke så altfor lang...heldigvis. Men noen av de er av de samme selskapene som for 145, noen er radikalt forskjellig enn sine storebrødre mtp layout, andre er like :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å nei...! jeg skulle visst ikke spurt, og fikk finger/"lag det sjæl" likevel..! :eek:

 

Men da sier jeg bare psssh, hvem trenger vel Pasis tjenester uansett!!?

I ettermiddag har jeg nemlig hentet inn ekstern profesjonell hjelp fra SFO, og det eneste som gjenstår nå er å finne ut hvordan du har laget installeren, så er jeg i mål;

 

 

Widere800x600.jpg

 

 

(PS, bildet er komprimert i Jpeg, så hvis noen fortsatt syns paintene til Pasi er finere, skyldes det nok komprimeringen!)

 

Men ok Pasi, jeg liker å fly 135 bla til LOWI, så det du sier høres lovende ut, så det er mulig jeg ombestemmer meg og bruker noen av dine painter likevel, når/hvis de måtte dukke opp. :grin:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dæven han steiki panerte torskekaka, æ trur æ gjer opp å overlate roret til SFO :o

 

He he he, en ting er sikkert, det blir garantert en Widerøe 135, må jo ha en til å betjene kortbane nettet også, kan jo ikke bare ha en transatlantic versjon, den er jo tiltenkt rutene til New York og Hong Kong :cool:

 

Og jeg tror også at det blir noen med farger som passer inn i LOWI og ellers derrundtomkring :grin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...