Gå til innhold

Video av Dash flight Wien-Innsbruck-Wien


Clamer F. Meltzer

Anbefalte innlegg

Herlig! Har hengt en del rundt LOWI i simulatoren den senere tid, så dette passet midt i blinken for min smak.

 

 

PS, jeg syns han burde vurdere å laste opp den filmen på Youtube eller et eller annet sted der man tillater litt høyere kvalitet. Filmen ser jo meget proff ut, så jeg tar det for gitt at råfilmen er i høy kvalitet, og har blitt "ødelagt" av opplastingen.

 

Flott var det uansett, og jeg klager ikke, det er et kompliment! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, det stemmer, den er ganske kraftig komprimert. Nå er dette heller ikke final cut. Han driver å finpusser litt på den enda, det var noe klipping han ikke var helt fornøyd med. Hvorvidt han har mulighet til å poste den på youtube med høyere kvalitet vet jeg ikke, det koster vel litt?

 

Men hyggelig at det faller i smak i allefall. Får se hva han gjør med sluttresultatet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Clamer F. Meltzer

Jo, det stemmer, den er ganske kraftig komprimert. Nå er dette heller ikke final cut. Han driver å finpusser litt på den enda, det var noe klipping han ikke var helt fornøyd med. Hvorvidt han har mulighet til å poste den på youtube med høyere kvalitet vet jeg ikke, det koster vel litt?

 

Men hyggelig at det faller i smak i allefall. Får se hva han gjør med sluttresultatet

Det kan for alt hva jeg vet finnes bedre alternativer, men Youtube har blitt betraktelig bedre den senere tid. Har ikke fått med meg eventuelle aller siste endringer, men han kan i alle fall minst bruke HD-format 1280x720 og med MPEG4/h.264 blir det veldig bra. Begrensningene for gratis bruk er at filen ikke må være større enn 2GB, og filmen ikke lenger enn 10 minutter. (Er den lenger må den deles, eller betales)

 

Men som sagt, takk skal du ha, var bare et velmenende tips siden filmen var så fint laget, men litt "grov" for fullskjerm. Du må gjerne bare poste mer sånt altså. Og si fra når du skal slutte, så tar jeg "jobben" med å filme deg fra klapp..! :grin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...