Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Se det ja - det begynner å bli en del.... :grin:

Da ser det ut til at vi blir en fin gjeng som møtes på FS-weekend.

Vi bor også i Harderwijk, så det blir vel samling i bånn på et eller annet hotell der om kveldene :cool:

Går ut fra at både Dag og Patrick også kommer....

• Premium Medlem
Skrevet

Jeg er også med SAS 0815, men reiser opp igjen midt på søndagen en gang. Bor på Hotel Marktzicht i Harderwijk.

Vi skal vel innom Megastore'n, vel Fred Vidar og Jan?

Rune

Skrevet

Mener at vi også booket på Marktzicht (må sjekke hjemme...)

Elllers så skal jeg og Paul hjem igjen sent mandag kveld.

Vi regner med å bruke mye tid på Aviation Megastore på mandag...

...og Ernst - pressedekning skal bli (så lenge jeg klarer å holde hodet klart :confused: :blush: :grin:)

Gjest Egil Johnsen
Skrevet

Jeg drar med Norwegian fredag 19:15, framme 20:10. Er det flere med denne flighten??

Gjest Geir-Finstad
Skrevet

Jeg kommer nokk en tur innom jeg også, er planen, men er i Amsterdam området og jobber, så derfor er jeg litt vag. Men det skal mye til for at jeg ikke kommer...

Skrevet

Med så mange "wanabe's" bak i kabinen blir det vel slåsskamp hvis meldingen vi alle drömmer om skulle komme over PA anlegget. :D Er det noen piloter ombord...osv... :/ Det burde väre forbudt å ha så mange simpiloter ombord i en og samme flight. Sikkerhetrissiko helt enkelt.

Gjest Geir-Finstad
Skrevet

jeg kommer ikke, har blitt sykdomm på meg, så blir mp istedet gitt

Gjest Eivind Oterhals
Skrevet

Jeg kommer nok ikke, blir litt langt og dra for FS for en 14 åring. MEN, jeg krever dokumentasjon! Bilder da altså!

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...