Jan Tore Elvheim Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Er noe tull med hubbene av og til, om det er flere som har problem med hub, si ifra til meg i AIRmail systemet så fikser jeg det på 2 sec når jeg ser det. Når det gjeld forumet så skal forumnavn vere "NAX### - Fornavn Etternavn" Det som ikke er i nærheten av det blir endret på, derfor innloggings feil. Som sagt, AIRmail funker uansett, så bruk den om det er problemer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Chr Haaland Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Veldig bra. Sjønte endelig det med forum innlogginga. Men er det planen at forum innlegg kun skal være på engelsk, eller kan man bruke norsk også om man vil? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Tore Elvheim Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Språk velger du selv, Norsk,svensk,dansk,tysk eller engelsk :grin: Trur de fleste forstår norsk og engelsk :whistle: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth Rønning Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Det eneste som er greit og kunne, er tanken med det fonetiske alfabetet (alfa, bravo, charlie, delta = a, b, c, d osv.) Kunne ikke det engang jeg... :grin: fikk høre det for og si det sånn :grin: Ellers så synes jeg dette er bra Alexander og du skal ha skryt for og ha ordnet dette, setter pris på det, hvilket også selvsagt gjelder Jan Tore. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreas nærbø Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 er det sånn vis jeg tar meg en tur på vatsim så blir den logget ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Arnesen Høiseth Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Nei, ikke automatisk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Da har vi jammen fått en islandsk pilot i Norwegian også.. :grin: Med en lønn helt nede i 400 000NKR er vel ikke det så rart :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Petter Tandberg Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 er vel ikke så uvanlig med islendinger i Icelandair, Lars-Petter! Hehe, skjønte nok hva du mente, måtte bare si det :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 du kom meg i forkjøpet,rakk ikke og rette opp feilen,før du så den,hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Da funker logginga via fspassenger rapporten utmerket. Flott nettside dere har laget også! Flyr nå DUBAI-ARLANDA som NAX3992 Har lagt inn alle company ruter i FMC databasen,men denne kom ikke opp.Kun OSL-DUB-OSL Ser fram til og få fløyet litt NAX nå,Pmdg 738 er jo bra den også.Masse bra paints til. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A L Skrevet 28. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2009 Jeg føler vi har gjort en grei jobb når vi klarer og få deg bort fra 757en :grin: Ser ut som at dette går veldig bra! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 NEVAHHH :grin: :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders furse Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Da har jeg regga meg. Hva nå? Hva slags programmer trenger jeg for å logge flightee, Hvor skal jeg fly? Er det ikke dere som bestemmer det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A L Skrevet 28. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2009 Vennligst les litt på sidene. Det ligger også guider for alt mulig der Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nils Erik Eriksen Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Hei, vet ikke om min registrering gikk igjennom, jeg fikk nemlig Error occurred: 500 - internal server error - når jeg klikket på register .. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Petter Tandberg Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Les hva som står under registreringsfeltene... "You might get an internal server error(500), we are working on that. Dont worry, the registration form should go through anyway, so give it some ours before trying again." Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A L Skrevet 28. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2009 Nils Erik: du er registrert Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Seljeseth Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Siden preges desverre av en rekke skrive- og gramatikk-feil, spesielt "About us"... :whistle: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nils Erik Eriksen Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Alexander, Flott, har allerede logget en flight med fspX og det fungerte prikkfritt. Har ventet på et VA med så mange innenlands ruter Mvh Nils Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A L Skrevet 29. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2009 Gunnar: hva er galt med About us? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreas nærbø Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 her går det ikke må man ha Fspassengers X eller går det med fspassengers og fs9 . Må jeg ha noen andre programmer og må piloten hete NAX120 som jeg er ?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Arnesen Høiseth Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Det er ingenting galt med about us, men det er en lang rekke komma- og orddelingsfeil på siden. Jeg kan godt rettskrive det. Tar bare fem minutter. Ta kontakt på msn: marius_a_hoiseth@hotmail.com. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus F. Meese Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Det er temmelig dårlig formulert også, samt en del grammatisk feil. En grundig rettskriving vil være fornuftig. Ta det konstruktivt, jeg tenker ikke mindre om VNAS pga en dårlig skrevet "About Us", men alt ser så mye bedre ut om det er korrekt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreas nærbø Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 ingen som vet hva mitt problem er eller eller hva som kreves ?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Tore Elvheim Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Andreas: Vi har et forum hos vnas du kan bruke. Men du kan bruke både X og fs9 versjonen, du bestemmer. Pilotfilen din ligg i pilot senteret. Om du ikke bruker din egen callsign så logger du timer for andre Men når du flyr online så kan du bruke flight callsign, men pilotid må vere din egen i logg. Engelsk er ikke min sterke side som mange tydligvis har forstått :tired: En oppfordring til alle piloter som måtte ha spørsmål eller problem, bruk vnas forumet for vnas issues og så slipp vi å renne ned flightsim.no med det. takk takk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreas nærbø Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 fikk det til nå takk gud og takk alle her inne Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A L Skrevet 29. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2009 Ser kanskje ut som at VATSIM bærer preg av at Virtual Norwegian er oppe igjen? :grin: Og Gunnar: skjønte ikke at mente inholdet som var INNE i about us, tenkte du mente at about us var feil Ja, er nok en del feil der, som burde rettes opp i. Engelsk er ikke min sterke siden gitt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreas nærbø Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 kan noen fylle ut et told card fra virtualnorwegian ?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A L Skrevet 29. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2009 hæ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Seljeseth Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Det var nok rettskrivning og gramatikk jeg tenkte på, ja... "and of course at VATSIM" "I have a[color:#FF0000]n[/color] S2 rating and now almost 500 hours as [color:#FF0000]a[/color] pilot." "a wife and kidd" ... den siden kan gjøres mye bedre. Det er bare å ta kontakt om dere ønsker hjelp... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.