Andreas Grindvoll Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Norges yngste flyger - sak hos nrk.no http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/rogaland/1.6826896 Positivt med litt PR for hobbyluftfart! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Petter Tandberg Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Hmm, er ikke sikker på om han er Norges yngste... Er selv 16 år nå og har logget en del solotimer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A L Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Lurte litt på det selv. Han er vel en av de yngste Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Petter Tandberg Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Mulig han er en av de yngste, men jeg skal gi han konkurranse Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir G Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Vi har soloflygere på 15 år i vår klubb. Det spiller uansett ingen rolle, mediaoppmerksomhet er mediaoppmerksomhet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Gulliksen Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Tja, i sommer var det vel Eirik på Jarlsberg som var yngst - muligens! http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/ostafjells/vestfold/1.6687782 Det er uansett flott at luftsporten får litt plass i mediene - med positivt fortegn! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Berg Jørgensen Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Selv fløy jeg opp til PPL på 17-årsdagen min, litt under ett år senere fløy jeg opp til seilflysertifikat og nå, noen måneder etter det igjen, har jeg tatt ATPL-teorien. Godt å se at det er flere som er så unge som flyr :cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Harald Skaare Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Flott å se andre unge som er intressert i luftfart, driver selv på i sverige om dagen å er vel ferdig med PPL-H til 17 årsdagen min neste lørdag Så blir det atpl-h Tok du atpl ved siden av skole Jon? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Berg Jørgensen Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Jepp, går tredje året på studiespesialisering (almenfag) på videregående. Men gjorde unna innsending og klasserom i sommerferien. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Erik Olsen Bru Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Jeg er da bare 12 og flyr hver dag (på fs9) :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.