Ole-Jørgen Søberg Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Link Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Harald Strand Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Den skal kjøpes! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Spottet sammen med Bjørnar Bolsøy dagen før årets Rygge Airshow, svært trivelig fyr, skal nok ta en titt på boke etterhvert også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mathias Røsberg Mauren Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Har "Hvorfor fly flyr" av Erlend Larsen - en knallbok som er lest ut og inn noen ganger. Desverre interesserer jeg meg ikke så veldig for kampfly, så jeg står over akkurat denne. Men all creds til Erlend! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Å E Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Har lest begge bøkene. Konklusjonen er: De er kjempe bra!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Grindvoll Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Som kommentarene sier i artikkelen (under artikkelen): Hvorfor oversetter han ikke bare boka til Engelsk umiddelbart før noen andre gjør det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørnar Bolsøy Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Fredrik Edvardsen skrev: Spottet sammen med Bjørnar Bolsøy dagen før årets Rygge Airshow, svært trivelig fyr, skal nok ta en titt på boke etterhvert også. Hei Fredrik, Takk, i like måte. :-) Kan jo nevne at boken er helt oppdatert tom. Juli måned. Krysser fingrene for et stevne neste år også. Mvh Bjørnar Bolsøy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.