Einar Kristiansen Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Hei å hå. YES..YES!! Både FS9 og FSX suser så det griner nå, mitt nye ATI 4890 HD kort spytter ut så mye hardcoregrafikk at øyene mine går trill rundt :grin: Nu e æ fornøyd :cool: Her er ett par bilder fra FS9/FSX,med litt finjusering så kommer nok nakkehårene til å reise seg :grin: :grin: Her tok jeg dræpen på mitt gamle nVIDA 8800 GTS kort :grin: Edit) Bildene falt litt i kvalitet etter resizing.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Geir-Finstad Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Flotte bilder, den Globemasteren og c5 er det fsx? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 12. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2009 Hei og takk. Det er fra FS9 og Ramstein AB scenry du ser der Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 12. oktober 2009 Premium Medlem Del Skrevet 12. oktober 2009 Jasså, er det der du er nå.....syntes jeg så en Einar som fløy hurlumhei med F-18 på Edwards, for bare minutter siden :grin: . Hvis det var deg, må du få deg et headsett med mic, så kan du få si din meining på ekte beiarnsk :grin: . - Gledelige nyheter angående ditt nye grafikk-kort, hyggelig at du er på vingene igjen!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Are Lund Hansen Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Flotte bilder! Hva er øvrige specs? Vurderer å oppgradere her :whistle: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vetle Fosse Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Hvor Fikk du Tankeren fra? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 flott Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 13. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2009 Takk Takk.. Ernst hehe!! Vart du skræmt nå! Fløy vist ræva av deg på MP :grin: Slik går når mitt nye vidunder til PC løper løpsk bortover gulvet og vil MER..MER :grin: :grin: Syns jeg antydet litt lagging hos deg :blush: Prøvde forbrilsk å skru over til COM 81.191.83.138 på TS men kom ikke inn.Feil freq ? Are Nå skal det siest at jeg har ett 3-år gammelt oppsett som følgende: Antec Performance One P180 Miditower.. Anbefales! mange kjøleviftervifter og god plass MSI P965 Platinum, P965, Socket-775 Intel Core 2 Duo E6600 2.4GHz Socket Thermaltake BigTyp 120 VX CPU-Kjøler, Thermaltake Toughpower 750W, 6xSATA, Sapphire Radeon HD 4890 1GB GDDR5...ANBEFALES! 2 stk Seagate Barracuda 7200.10 320GB SATA2 disker 2.00 GB RAM BenQ 24" LCD G2400WD TCO03 Det ble ett skikkelig løft med nytt skjermkort Tankeren finner du hos CLS Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 13. oktober 2009 Premium Medlem Del Skrevet 13. oktober 2009 Ernst hehe!!Vart du skræmt nå! Fløy vist ræva av deg på MP Slik går når mitt nye vidunder til PC løper løpsk bortover gulvet og vil MER..MER Syns jeg antydet litt lagging hos deg Prøvde forbrilsk å skru over til COM 81.191.83.138 på TS men kom ikke inn.Feil freq ? JA, eg vart skræmt. Det stod nemlig at det var en Einar som var pålogget, og jeg fikk det ikke til å stemme at du brøt lydmuren med en B-767 :grin: . - Men når sjokket hadde dempet seg, så var det faktisk stilig å drive testflyvning på den legendariske testbasen Edwards, mens det raste blåselamper omkring i lydens hastighet :grin: . PS. TeamSpeak bruker samme frekvens for pålogging som FLG-serveren . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrè Amundsen Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Hei! Fine bilder her, og hvordan opplever du FPS i FSX med nytt skjermkort? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 13. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2009 Den er roger Ernst Artig at det er blåst nytt liv på MP igjen,skal prøve så godt jeg kan å joine. FPS i FSX ligger stabilt mellom 20-24 (låst på 24) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Are Lund Hansen Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Takker for info Einar! Vi har vel nesten samme "grunnpakke" jeg har: * 1 MSI P965 NEO-F, P965, Socket-775, ATX, SATAII, GbLAN, DDR2, PCI-Ex16 * 1 Corsair Value S. PC4200 DDR2 2048MB Kit w/two matched Value Select 1024MB * 1 Gainward GeForce 7950GX2 1GB,1.4ns GDDR3 ,PCI-Express,"BP7950GX2-1000-TV-DD",HDCP * 1 Western Digital Caviar SE16 250GB SATA2 16MB 7200RPM * 1 Intel Core 2 Duo E6600 2.4GHz Socket LGA775, 4MB, BOXED m/vifte Finner ikke info på mitt hovedkort at det støtter PCI-Express2.0 Sto det det på ditt HK? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 14. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2009 Hei Fant dette: PCI-Ex16 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Paulsen Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Det P965 hovedkortet er kompatibelt med PCI-e 2.0, men det er et PCI-e 1.0 hovedkort. Så det som i praksis skjer er at du kan sette et nytt PCI-e 2.0 grafikk-kort der, men det vil da kjøre halve hastigheten, eller dvs halve overføringsbåndbredden på PCI-e bussen. (Det overfører 250MB/s pr linje, VS 500MB/s pr linje, mener jeg det var) PCI-e 2.0 spesifikasjonen inneholder også en del ny funksjonalitet, bla for strømstyring, men jeg tror ikke vil være mulig å merke noe forskjell i praksis, med et HD4890 i en PCI-e 2.0 vs 1.x port, hverken i ytelse, eller funksjonalitet. Flott å høre at det går likar, og at du er fornøyd da Einar. Ingenting er bedre enn det når man har byttet ut noe! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.