Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 9. oktober 2009 Premium Medlem Del Skrevet 9. oktober 2009 Mens alle er på vei til FLG, tok jeg med meg mitt nyeste damebekjentskap ( hysj, æ trur Stian også flyr etter samme dama....) og dro til skogs. Heftig fjellrype må jeg si, som liker turer i skog og mark, og som varmer langt inn i sjela en kald vinterdag. God helg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar van der Meeren Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 He, he....er det søsteren til Heidi du har invitert ut? :grin: Heftige vinterbilder som du serverer.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Rolandsen Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Jeg bare rett og slett elsker dette Ernst. Tusen takk for at du tar deg bryet med å komme med slik fantastisk inspirasjon forran en fotballfri helg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 9. oktober 2009 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 9. oktober 2009 Takker til både Gunnar og Stian . Stian, har du fått med deg at Gunnar og jeg har begynt å ta med oss damerne i MP/online :grin: ?! I helga blir det heftig på FLG, men for oss som blir hjemme, blir det mulig å koble oss opp på samme serveren som de bruker på Gardermoen. Sjekk hjemmesiden til FLG , der er all infoen du trenger, inkl kart og flightplan for MP-turer i TongassfjordX . PS. anbefaler TeamSpeak og headsett m/mic . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Rolandsen Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Oi oi... Takker for info Ernst. Skal se om jeg ikke dukker opp. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Flotte bilder! Gleder meg til det første smøfallet i lavlandet kommer, er vel i slutten av måneden her regner jeg med. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten Nelson Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Oi, snasent. Får lyst til å bli med på litt multiplayer, må bare slutte å være så lat. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Se der ja.Nå har sannelig Ernie skiftet over til vinterdekk både på bil og fly.. :grin: Heftig rype du farer med! :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.