Gå til innhold

Gmax plugin


Stig Enoksen

Anbefalte innlegg

Da tror jeg dere kan vente lenge, for det kommer sannsynligvis ikke. Du får nemlig et program til 3dsmax som gjør at du kan bruke gmax filer og convert to bgl/mdl pluginene.

 

Men... de koster penger.. "[Gal]"

 

Sånn er livet gutter... Som om det ikke skal holde med å betale 40k for 3ds.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

quote:

Opprinnelig postet av Jonas westlin:

eksporter til 3ds fra 3dsmax.. og importer 3ds inn i gmax..

funker fint..

værre er det ikke..

husker ikke helt hvor jeg fant 3ds import scriptet til gmax men..

Lenge siden jeg har sett deg på MSN Messenger Jonas "[stort

Dette med pluginn mellom 3ds max og GMAX må vi snakke mere om. "[blink]" Nå har jeg endra adresse også da, så den har blit til brende_min@msn.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angående å eksportere filer fra 3ds max til FS:

 

Microsoft har faktisk et plugin for 3ds max som gjør dette mulig gratis! Men de har gjemt det godt...

 

http://download.microsoft.com/download/whistler/dx-exp/8.1/W982KMeXP/EN- US/DX81SDK_extras_Direct3D.exe

 

Meningen er at du lager et objekt i 3ds max, eksporterer til en X-fil som kan åpnes av MakeMDL og å bruke dette herfra. Jeg har dessverre hatt endel problemer forbundet med dette, stående objekter i 3ds max flir til liggende, proposjonene er helt feil, og det mangler texturer. Er det noen som klarer å løse dette problemet, ville jeg satt pris på å høre om hvordan... "[blink]"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...