Gå til innhold

Vestfjordsokser på zombie jakt


Anbefalte innlegg

Jeg kan nok ikke måle meg med eliten når det gjelder screenshots, men jeg tenkte nå jeg skulle slenge ut disse allikevel. ;)

 

Alarmen har gått, en ukjent kontakt er meldt utenfor lofoten, QRA i Bodø scrambler.

01.jpg

 

02.jpg

 

03.jpg

 

Vi holder på etterbrenneren en god stund sånn at vi får good fart og høyde kjapt.

04.jpg

 

tilslutt er vi framme, og dagens zombie viser seg å være en Myasishchev M-4 med NATO kallenavn Bison.

05.jpg

 

06.jpg

 

Den blir dokumentert med kamera ombord i Starfighteren.

07.jpg

 

08.jpg

 

Russeren har åpenbart fått nok av morroen og svinger vekk

09.jpg

 

stadig mer fuel før bingo så vi legger oss ved.

10.jpg

 

Nok morro for denne gang.

11.jpg

 

Tar ikke lang tid før scramble alarmen går igjen, og QRAen må opp og lufte seg atter en gang.

12.jpg

 

Også denne gangen er det kun en enkelt kontakt.

13.jpg

 

Denne ganger er det en god gammel traver, Tu-142 Bear-F

14.jpg

 

15.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

 

Hadde vært saker om vi hadde fått cloud9 starfighteren i FSX

 

Helt enig, det hadde vært saker. Cloud9 er det mest seriøse forsøket på å gjenskape Starfighter`n, selv om også den modellen har et stykke igjen angående motorlyd og flyegenskaper. Captain Sim laget en fabelaktig modell forut for sin tid (samtidig med Mig 21), men de fulgte aldri opp etter som utviklingen gikk videre :crazy: . Den nyeste modellen er vel fra AlphaSim. Den fikk jeg med meg over i FSX, og med paintene fra "oddspjoetvold" er dette den fineste Starfighter-modellen så langt. Men jeg ble aldri fornøyd med verken lyd eller flyegenskaper, så den endte også på museum.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk skal dere ha. :)

Geir, som Fredrik har skrevet så bruker jeg FS Recorder. Jeg har flydd en rekke forskjellige flighter med russere som jeg kan scramble på.

 

Er det noen som kan anbefale et godt screenshot program? Har prøvd flere og de gir bare svarte bilder i fullscreen, eneste som fungerte var FRAPS, men den får FS Record til å stoppe opp et sekund når jeg tar et bilde, og det er ikke akkurat bra når man ligger i tett formasjon. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...