Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 21. august 2009 Premium Medlem Del Skrevet 21. august 2009 Syns det tynnes ut med screenshots i forumet, så dere får ha meg unnskyldt at jeg pøser inn noen gamle bilder for å holde liv i det som en gang var et populært treffsted . Flyet er den meget gode freeware-modellen fra Dino Cattaneo som nå er kommet i utgave 1.06 . Hangarskipet er også en fantastisk fin freeware-modell av USS Nimitz, som jeg hentet i forumet hos Sim Outhouse . God helg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Bernes Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Steike flotte bilder Ernst! Likte spesielt det med flyby av hangarskipet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Wold Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Kjenner jeg fikk Top Gun følelsen her Bildene akkopagneres (?) med Kenny Loggins - Danger Zone Flotte bilder som alltid Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mathias Næss Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 "Negative Ghostrider, the pattern is full" Flott bilder, er nesten verdt å skaffe seg FSX bare for dette Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johan Luiggi Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Nâ har du tvunget meg ut pâ hangarskipet Ernst :grin:! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Wold Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Jeg ser ikke problemet Johan Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johan Luiggi Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Var da ikke noe problem, har ikke vaert flink med hangarskiplandinger för, sâ skal endelig greie det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 22. august 2009 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 22. august 2009 Takker for interessen folkens . Flott bilder, er nesten verdt å skaffe seg FSX bare for dette Ja det er mange gode grunner for å skaffe seg FSX, og disse makelause freeware`s er absolutt verd å innstallere! I tillegg er det kø med nyheter som kommer til å lyse opp i høstmørket . Nâ har du tvunget meg ut pâ hangarskipet Ernst :grin: det oppfatter jeg som en god gjerning :grin: . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Harald Strand Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Pene bilder Maverick! Denne så jo nesten bedre ut en Iris F-14, men du må vell ha Acc for å få meny desplay? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten Nelson Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Woho! Digger hangarskip og alt tilhørende. Fartsfylte bilder er alltid like morsome å se på. Og oppdatering av F-14 var også velkommen. Har brukt 0.99 siden starten. Deilig å bli kvitt den stygge svarte afterburnern jeg hadde på min. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 22. august 2009 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 22. august 2009 Takker ! Pene bilder Maverick! Denne så jo nesten bedre ut en Iris F-14, men du må vell ha Acc for å få meny desplay? Har ikke prøvd Iris sin F-14, men denne kan umulig være langt bak. Og ja, denne er laget for FSX Accs. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Helt fantastisk! Jeg er i utgangspunktet ingen "fan" av jagere, men dette var virkelig flotte screenshots! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Måtte ta en titt på denne katten jeg også, og må si den innfridde, fin modell og ingen merkbare slow downs. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.