Gå til innhold

ATC Student test i kveld (søndag 21/4 ) !!


Anbefalte innlegg

Hei alle sammen !

 

Jeg skal opp til test for "Student rating" for ATC i kveld. Stedet for testen er Værnes (ENVA_V_APP) og tidspunktet er ca. kl 2100 (Lokal tid).

Jeg hadde satt pris på om dere som skal fly online i kveld kunne tatt en tur innom ENVA slik at det blir tilstrekkelig trafikk til å få godkjent testen.

 

Jeg takker på forhånden for hjelpen, og ønsker alle en fortsatt riktig god helg !!

 

Mvh

Claus H. Karlsen

VBX151

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen !!

 

Noe måtte ha gått bra for jeg har BESTÅTT !!

Så nå vil det bli god ATC dekning på ENVA i tiden fremover. Og det var ille at serveren skulle skape trøbbel, men når enden er god........

 

Så forhåpentligvis kan jeg snart ønske alle hjertelig velkommen til trivelige trøndelag for flyving med ATC.

 

Mvh

Claus H. Karlsen

VBX151

Lenke til kommentar
Del på andre sider

quote:

Opprinnelig postet av Claus Holmquist Karlsen:

Hei igjen !!

 

Noe måtte ha gått bra for jeg har BESTÅTT !!

Så nå vil det bli god ATC dekning på ENVA i tiden fremover. Og det var ille at serveren skulle skape trøbbel, men når enden er god........

 

Så forhåpentligvis kan jeg snart ønske alle hjertelig velkommen til trivelige trøndelag for flyving med ATC.

 

Mvh

Claus H. Karlsen

VBX151

Gratulerer. Og en tur eller fem til trivelige trøndelag høres glimrende ut! "[smil]"

 

[ 22-04-2002, 20:04: Endret av: Kenneth Lima ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...