Gå til innhold

God, gammeldags slosskamp.


Anbefalte innlegg

  • Premium Medlem

Rise of Flight, det beste som har hendt innen flysimulering på mange år, i allfall for oss som ønsker at FS skal være gøy. Og ROF er kjempegøy! Kanskje en smule bratt læringskurve i begynnelsen, men med litt tålmodighet går det seg til, og snart befinner du deg hensatt i flyhistoriens første luftkamper omgitt av et imponerende krigsscenarie. Foreløpig har jeg nok med å bli kjent med de forskjellige og veldig realistiske flyegenskapene. Her er det ikke bare å skyve throttlen i bånn og fyre laus på nærmeste fiende. Stall, spinn, vind og vær og flykonstruksjonens begrensning sørger for at realismefeelingen får fram gåsehuden, og man skal treffe godt før motstanderen går ned. AI-flyene gir deg all den utfordringen du takler, og så langt har jeg bare klart å skyte ned ETT fly...... Grafikken er nydelig, lydkvaliteten meget bra, flyene førsteklasses og simmen flyter som i varm olje. Og nå begynner luftkampene ONLINE å spre seg verden over.

 

rof1.jpg

rof2.jpg

rof10.jpg

rof3.jpg

rof4.jpg

rof5.jpg

rof6.jpg

rof7.jpg

rof8.jpg

rof9.jpg

rof11.jpg

 

Og nevnte jeg skademodellen? Det må oppleves før du tror det :o . God tur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Takker for hyggelig respons :D .

 

Eneste jeg ikke likte var at de ville ha ekstra penger for flere fly.

 

Tja, simmen er jo ganske billig i utgangspunktet, og så er det meningen at den skal utvikles og utvides etter hvert som miljøet rundt den vokser. Dessuten koster ekstra-flyene langt mindre enn man betaler for tilsvarende til FS9 og X :) .

 

Festlige bilete Ernst. Likte godt det der du rasar ned utan vengjer

 

He he, omtrent sånn jeg har hatt under de 20 - 30 første forsøkene på luftkamper :grin: .

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra det var mange vinger å ta av her da :) Er ikke så sikker på at Ernst i sine heftige luftkamper merker at han ikke har vinger. (Ekstasen holder han oppe) :D

 

Se f.eks her da Ernst tjenestegjorde i USAF :

 

 

Stilige bilder Ernst og simulator med gress på bakken! Ser gjerne mer etterhvert som du begynner fly med vinger også ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...