Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 2. august 2009 Premium Medlem Del Skrevet 2. august 2009 Rise of Flight, det beste som har hendt innen flysimulering på mange år, i allfall for oss som ønsker at FS skal være gøy. Og ROF er kjempegøy! Kanskje en smule bratt læringskurve i begynnelsen, men med litt tålmodighet går det seg til, og snart befinner du deg hensatt i flyhistoriens første luftkamper omgitt av et imponerende krigsscenarie. Foreløpig har jeg nok med å bli kjent med de forskjellige og veldig realistiske flyegenskapene. Her er det ikke bare å skyve throttlen i bånn og fyre laus på nærmeste fiende. Stall, spinn, vind og vær og flykonstruksjonens begrensning sørger for at realismefeelingen får fram gåsehuden, og man skal treffe godt før motstanderen går ned. AI-flyene gir deg all den utfordringen du takler, og så langt har jeg bare klart å skyte ned ETT fly...... Grafikken er nydelig, lydkvaliteten meget bra, flyene førsteklasses og simmen flyter som i varm olje. Og nå begynner luftkampene ONLINE å spre seg verden over. Og nevnte jeg skademodellen? Det må oppleves før du tror det . God tur. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johan Luiggi Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Med bildene hvor du har gâtt i bakken er det ikke vanskelig â tro at dette blir göy krig :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten Nelson Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 !!! Kjempemessig, Ernst. Vil se mer sånt. Ser utrolig kult ut! Har enormt lyst å prøve det. Så noen videoer av hvordan fysikken fungerer i spillet for en stund siden. Veldig imponerende. Eneste jeg ikke likte var at de ville ha ekstra penger for flere fly. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rene Jensen Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 søg på google der ligger nogle clips fra spillet søg under Rise Of Flight har den selv et meget god spil Rene Jensen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild Oldervoll Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Oi oi oi, nå fikk jeg sommerfugler i magen . Gleder meg til denne kommer i postkassen min fra Dag. Ser ut til at alle skryter av denne simulatoren og at den er alt jeg håper den er :grin:. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Det skal absolutt prøves etterhvert ja Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOS Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Festlige bilete Ernst. Likte godt det der du rasar ned utan vengjer :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 2. august 2009 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 2. august 2009 Takker for hyggelig respons . Eneste jeg ikke likte var at de ville ha ekstra penger for flere fly. Tja, simmen er jo ganske billig i utgangspunktet, og så er det meningen at den skal utvikles og utvides etter hvert som miljøet rundt den vokser. Dessuten koster ekstra-flyene langt mindre enn man betaler for tilsvarende til FS9 og X . Festlige bilete Ernst. Likte godt det der du rasar ned utan vengjer He he, omtrent sånn jeg har hatt under de 20 - 30 første forsøkene på luftkamper :grin: . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Furfjord Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Bra det var mange vinger å ta av her da Er ikke så sikker på at Ernst i sine heftige luftkamper merker at han ikke har vinger. (Ekstasen holder han oppe) Se f.eks her da Ernst tjenestegjorde i USAF : Stilige bilder Ernst og simulator med gress på bakken! Ser gjerne mer etterhvert som du begynner fly med vinger også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Harald Strand Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 USAF?? :confused: Det er da IAF Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Furfjord Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Israel har du sannelig rett i .. lenge siden jeg så filmen selv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 6. august 2009 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 6. august 2009 Stilige bilder Ernst og simulator med gress på bakken! Ser gjerne mer etterhvert som du begynner fly med vinger også Hjerteligsåmye, du hardbarka vNATO-pilot :grin: , ikke nok med at det er GRESS på jordene, det BEVEGER seg også !! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.