Tord Øvrebotten Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 I en stund nå har jeg slitt med kronisk inaktivitet og har begynt å arbeide i mot det. Det måtte en sommerferie til for at det skulle bli mulig. Her kommer litt av resultatet av det. Har får somlet meg til å installere litt knas på flysimulatoren igjen. Men siden jeg ikke er helt inne i gamet lenger, så er jeg litt lost på alt det nye. Men det jeg derimot har fått med meg, er FlyTampa sitt Kai Tak scenery, så da starter vi med det. En tung dame som gjør alt hun kan for å smyge seg oppover. Et herlig scenery! Og imponerende FPS-vennlig i forhold til det man skulle trodd. Så skal vi bevege oss til et helt annet strøk og en større dame. Når jeg var så godt i gang med å handle inn scenery, kjørte jeg på med St. Maarten scenery også. Pent skal det være! :grin: Og hva er ikke bedre enn å spe på med litt dronningeksos? Jeg kunne ikke hatt det bedre! En tidlig morgen på stranden, og været har jo sett bedre ut før. Nå er det på tide å bevege seg østover igjen. Denne gangen til noe så eksotisk som London. Aerosoft sin Heathrow Extreme. I dag er det en lang dame som skal ut å fly til islagte strender og varme fjelltopper. Jeg tror ikke jeg krangler så mange på meg når jeg sier at dette er PENT! å se på. Så runder vi av med en liten tass. Vi lander på Chicago Midway, eller med andre ord, i hagen til folk. Takk for titten! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOS Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Flotte bilete Tord. Godt å sjå at du er aktiv att :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Nydelige bilder Tord. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Flotte bilder!De beste addonene er presentert her ja. Bra du flyr 757-300 TF-FIX ut fra Heathrow.100% realistisk det Hvilken model er det?cpt sim 757? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tord Øvrebotten Skrevet 24. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2009 Takk for det! Det med ICE753 var jo egentlig ekstremt tilfeldig. :grin: Men tenkte at det ikke var så usannsynlig heller. Er Captain Sim sin modell ja. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild Oldervoll Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 Dette her var jo så absolutt godkjent. Kanskje vi skulle ha aktivisert litt i lag en dag? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mathias Næss Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 Flotte bilder, vært uten FS hele sommerferien, men om en uke kommer flyttelasset og flightsim pcen :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tord Øvrebotten Skrevet 25. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2009 Takk for det dere. Får håpe du har hatt litt fint vær da Mathias, så du ikke har helt angret på flyttingen. :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.