Gå til innhold

Romferge oppskytning nå.


Gjest Geir-Finstad

Anbefalte innlegg

Gjest Geir-Finstad

Ser dårlig ut nå gitt, med storm som ligger og drar......dette er noe dritt, jeg har hvert der borte i det siste og hatt både en og to avlysninger, så det er surt....men vi for se..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:( Kan tenke meg hvordan Geir opplevde!

Jeg selv har fått mitt livets største skuffelse!!

 

Var fremme der dagen før.

Mitt første "forsøk": Og fikk vite avlysning på lørdag.

2. forsøk: Nytt forsøk på søndag og ventet til det ble avlyst på T-9 hold!

3. forsøk: Igjen forsøk på mandag. Samme!! Argh!! Bare pga været! (Fikk møtt og satt ved Ulrich Bronner (FW-190 pilot) mens vi så på fergen. Ulrich ble også svært skuffet da han skulle hjem dagen etterpå!)

 

Og så var jeg på Miami flyplass og like før jeg skulle ta flyet mitt tilbake til Norge. Da skjøt de denne forbaskete fergen opp!!! Argh!!

Menmen... Forresten fikk jeg noen fine av Endeavour-fergen mens den sto på bakken! :( Men skal dit om ikke lenge!!! Og snu fra skuffelse til glede!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Geir-Finstad

Takk for sympatien, he he. Ja det er surt, når slikt skjer. Men jeg har hvert på oppskytning av Romferge 86, så har sett dette tidligere, det er en akslerasjon du ikke kan oppleve noen andre steder på jorden. Helt fantastisk. Men da komm de da i luften denne gangen endelig også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...