Gjest Geir-Finstad Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 ser ut som det blir launch.. NASA Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus F. Meese Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Sweet! Direktelink til videostream: http://www.nasa.gov/multimedia/nasatv/index.html Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Geir-Finstad Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Ser dårlig ut nå gitt, med storm som ligger og drar......dette er noe dritt, jeg har hvert der borte i det siste og hatt både en og to avlysninger, så det er surt....men vi for se.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth Rønning Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Nydelig! fantastisk at det er live. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Forstår det slik at det ikke blir oppskytning i dag heller Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Henriksen Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Oppskytingen utsatt for femte gang. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johan Clausen Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Udskudt til onsdag. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Setsaas Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 Da ser det mer lovende ut ja. Planlagt oppskytning om ca en halvtime! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas F. Tollefsen Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 Nå er det "GO" for launch. http://www.nasa.gov/multimedia/nasatv/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Åge Storli Berg Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 Liftoff! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas F. Tollefsen Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 00:20 så jeg en bred hvit stripe over himmelen over Oslo. Kan Endeavour ha passert over her? Det var ihvertfall ikke et fly, men en svak bred hvit linje som beveget seg fra vest mot øst. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus F. Meese Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 For de som misset å se launchen live (som meg :mad: ) kan nå se opptak fra NASA-streamen her: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten Ruud Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 Morsom og informativ video! Ingeniørkunst på svært høyt nivå! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jim Vold Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 Kan tenke meg hvordan Geir opplevde! Jeg selv har fått mitt livets største skuffelse!! Var fremme der dagen før. Mitt første "forsøk": Og fikk vite avlysning på lørdag. 2. forsøk: Nytt forsøk på søndag og ventet til det ble avlyst på T-9 hold! 3. forsøk: Igjen forsøk på mandag. Samme!! Argh!! Bare pga været! (Fikk møtt og satt ved Ulrich Bronner (FW-190 pilot) mens vi så på fergen. Ulrich ble også svært skuffet da han skulle hjem dagen etterpå!) Og så var jeg på Miami flyplass og like før jeg skulle ta flyet mitt tilbake til Norge. Da skjøt de denne forbaskete fergen opp!!! Argh!! Menmen... Forresten fikk jeg noen fine av Endeavour-fergen mens den sto på bakken! Men skal dit om ikke lenge!!! Og snu fra skuffelse til glede! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Geir-Finstad Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 Takk for sympatien, he he. Ja det er surt, når slikt skjer. Men jeg har hvert på oppskytning av Romferge 86, så har sett dette tidligere, det er en akslerasjon du ikke kan oppleve noen andre steder på jorden. Helt fantastisk. Men da komm de da i luften denne gangen endelig også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jim Vold Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 :-) Heldig du. Skal dra over dit med noen forsøk til jeg ENDELIG får sett en! ;-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.