Gå til innhold

3 stykk My Travel


Anbefalte innlegg

Har flydd en del My Travel A330-200 i dcet siste.. Her kommer noen screenshots fra turene.

Palma De Mallorca Stand 103 Heavy

MYT.jpg

 

Climbout fra Mallorca og setter kurs mot Oslo

MYT3.jpg

 

Over Danmark

MYT2.jpg

 

Addons:

FS9

Wilco Feelthere Vol.2

Mallorca X

Ground Environment Pro

 

Håper dere liker dem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var litt mye shine i lakken ja, ellers var det fine bilder, likte det siste best :)

Jeg tror FS9 og FSX behandler alpha verdier litt annerledes i forhold til hverandre, det skal mindre til for å få blank-polert look i FS9 i forhold til FSX.

 

Her er ett screenshot fra FSX :

 

MyT_sc1.jpg

 

Denne er fortsatt blank og fin i lakken men med litt måtehold ;)

Kanskje jeg må lage en justert FS9 versjon hvor alpha kanalen er justert ned noen hakk :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er orginal alpha fra Wilco, men jeg skal være enig, den er litt i overkant av realistisk shine. Som sagt er det forskjell mellom FS9 og FSX med tanke på hvor mye refleksjon samme alpha setting produserer i de forskjellige sim'ene, men jeg skal forske å tone den ned betydelig....noen fs9 brukere som kan være behjelpelig med testing?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er god butik i nypolerte skrog må vite ;)

 

Fine shots det der ja. Bortsett fra det kjenner jeg att beina stivner ved synet av en MT buss. Verste flighten jeg noen gang har hatt var med dem til Thailand. Så ved hjemreise fra BKK var jeg glad da jeg fikk billeter sammen med jentene mine med Thai Air. Kosta jo noen lapper men den gang spilte ikke det noen rolle. Aldri mer MyTravel etter den turen på meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja etter min mening var den turen på grensa og kansje over det ansvarlige. Noen med dårlig blodomløp kunne fort gitt en nødlanding på veien. Ellers løp hærenfløtte meg de Svenske og Danske kabincrewet rundt støtt og stadig og skulle selge lodd og spill og fandens oldemor. Greit nmok att en ikke makta å sove alikevel men dem kunne fa,,,n meg ha holdt kjeft når jeg først hadde tredd det knøttlille teppe overpanna. Og mellomlandinga i Sharia, forente Arabiske emirater var jo ett sirkus og utstillingsvindu i dårlig smak fra ende til annen. Makan til yalla land skal en lete lenge etter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det var alkohol der vet jeg ikke. Men den sølematen de ville serever oss hadde nok nabobikkja knurra til trur jeg. Så det ble å holde seg til frukt for min del. Ellers var sikkerheten ett sirkus det også. Da vi skulle inn i flyet igjen etter "#pausa" i terminalen skulle jo alle gjennom metalsøker etc. Det hyla og skreik i hytt og gevær og ingen skjønte noe som helst før ett par av de nicab dekka kvinnfolka begynte å fnise bak meg. Det viste seg att de sto med metalsøkerne på ryggen og svinsa slik att de streifa borti glassramma bak dem. Dermed var det bare fritt leide. Ja de nærmest jaga oss videre mens de fnisa som noen fjortisser. Så sikkerheten var det så som så med etter min erfaring. Men som du er inne på har det sikkert med drivstoff prisene å gjøre att de mellomlander der. De hadde vel også uten den stoppen på 1,5 time kunne bært ut halve PAX i svarte sekker ved ankomst Puket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...