Tom Knudsen Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Enkelte ganger er det kjekt med fallskjem på fly [video:youtube]RQutOCWusug Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOS Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Ja det kan vere kjekt med ramlelaken på fykjemaskianr også :grin: Han hadde maks flaks då. Passerte mellom slepefly og seilfly! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audun Grun Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 wtf? Har han fallskjerm på flyet? Trodde han skulle baile ut av døra jeg. Begynte å lure litt når han nærmet seg bakken og han ikke hadde hoppet =P En annen close call i lufta. Ikke helt det samme, men det inneholder fallskjermer og fly ;P http://www.liveleak.com/view?i=f2c_1187371516 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Paulsen Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Au, syns det så ganske vondt ut. Men får vel tro det var bedre enn alternativene likevel. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir G Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Fallskjermen er en kjær venn for mange. En ny sak i England Flyr RAF-elevene med fallskjerm? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clamer F. Meltzer Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Fallskjermen er en kjær venn for mange. Sier ferskeste medlem i Fallskjermseksjonen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Rolandsen Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Dette minner meg om en dramatisk SMS jeg fikk for noen år siden: "Ny tragisk hendelse har rammet Dysleksiforbundet da flere av deres medlemmer har hoppet ut av et fly i flatskjerm." Litt off topic, men måtte bare. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Timmy Brandt Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Har dom inte NOTAM eller annan form för information om luftrum där borta? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.