A L Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=565443 Får håpe dette går bra. Det pleier jo det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A L Skrevet 8. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2009 leste netopp Icelandair 757 posten og fant ut at den handlet om akkurat det samme Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kent-Ruben Johansen Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Virker som det gikk bra, heldigvis! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius91 Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Godt det gikk bra Men, "endelig" en SAS maskin som får problemer. Dette er sånt som kan skje alle. Hadde det vært Norwegian, kan jeg tenke meg at det hadde blitt vann på mølla her inne Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Seljeseth Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Å jada, både vann på mølla og fart på tømmeret... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Husker da jeg skulle til Island...Valget stod mellom SAS 737-400 og Icelandair.. Tricky one :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole Sannes Riiser Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Haha, not. I hvilken verden ville noen velge 737(-400) foran 757? :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Ericsson Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Synes det ser ut som en 500 jeg på bildene på Ba.no. Men det er nå bare meg Men, hadde uansett valgt 757en Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvdan Hellenes Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Enig at flyet ser mye mer ut som en -500 enn en -400 fordi -400'n jo er en god del større enn -500'n og flyet på bildet ser jo ikke så veldig stort ut syns jeg (ikke så lett å se det ut fra bildet jeg poster under her dog). Men godt at dette gikk bra. Skal man dømme ut fra dette autentiske bildet fra selve nødlandingen (Foto: Tor Chr. Larsen), så ser det hele unektelig noe dramatisk ut ja. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Ericsson Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Bilder her: http://www.ba.no/bilder_video/bilder/article4385636.ece?token=&start=5&serie=0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor Strengehagen Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 En 737-400 X-BU. Low oil press and qty. Olje rør fra Press switch røket. Motor bytte i gang. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.