Tom Knudsen Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Et lite screenshot fra Møre Landclass X Bildet er tatt på innflygningen til 07, et par ting små ting skal ordnes til v2 men ellers synes jeg det ser temmelig greit ut. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel Eik Bruserud Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Flott bilde! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Fælt så få som bryr seg om Møre da? Hehe, er vel bare meg som er "mørifisert" pga sjømannsliv. Dette ser bra ut, Tom. Spesielt i Kristiansund, der jeg har vandret rundt til tider i snart et år, er det mye mer å kjenne igjen nå, ja. Masse stein blant annet :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus F. Meese Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Fantastisk! Jeg er nødt til å spørre: Hvordan ser Romsdal og da nødvendigvis Molde ut? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 5. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2009 Kristiansund, der jeg har vandret rundt til tider i snart et år Gjort på der da Andrew Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Holberg Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Det så jæklig bra ut!! Nesten så en kan ta triken og finne coopen :grin: Nydelig! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 5. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2009 Må bare spørre jeg, triken? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Holberg Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 TriKen, ikke triKKEn vist det var det du trodde :grin: Low and slow vettu Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Godt med byggeaktivitet på kirkelandet. Er det ny Vestbase? Har tilbringt mye tid i den byen oppgjennom jeg og. Slekt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 5. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2009 TriKen, ikke triKKEn vist det var det du trodde grinLow and slow vettu wink Skjønner ikke noe nå da he he... Ble bare mer forvirret Nei det er nok ikke det he he, bare en litt feil plassert NorBase Skal rettes på til v2 pluss at Nordlandskirka til inn der, er jo faktisk døpt i den så da må den med. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 ser flott ut. Blir artig å vise det til gamlingen en gang. venter til neste versjon før jeg tester selv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 6. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2009 Det var jo synd da, blir nok å vente en stund da, har nettopp begynt på et nytt og større prosjekt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar van der Meeren Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 har nettopp begynt på et nytt og større prosjekt Ser meget bra ut Tom, men nå er vi spent!!... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 7. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2009 Jeg også he he... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.