Bjørn J. Jensen Skrevet 28. mai 2009 Skrevet 28. mai 2009 Tok en flight fra Sola til Gardermoen for å få et avbrekk i øvinga til eksamen i morra *kremt* senere i dag :whistle: Så var det å starte motorene og taxe ut til RW. Her ved gate: Og så var vi på vei til RW Så fikk vi klarering av ATC og satte kursen oppover Cruising gikk fint med lite turbulens, men det ble litt når vi kom lenger ned. Her følger noen bilder av innflygningen: Ligger litt høyt, men man kommer da seg alltid ned.. Det er det som er så fint med luftfarten :grin: En i TWR som hadde med kameraet på jobb: Touch Down! Så svingte vi av RW og så en nokså tettpakket terminal på OSL Så endelig ved gate og skrudde av systemer og motorer. Takk for titten Bjørn Siter
Agnor Bertheussen Skrevet 28. mai 2009 Skrevet 28. mai 2009 Sweet! Bra å få en titt fra cockpit også Savner billedserier som dette her Siter
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 28. mai 2009 Skrevet 28. mai 2009 Fine bilder. Jeg liker denne mye bedre enn pmdg 737. Men denne og min kjære 757 begynner og dra på åra,er jo antikk snart :grin: Siter
Tommy Hansen Skrevet 28. mai 2009 Skrevet 28. mai 2009 Fine bilder. Stusset bare litt på mengde fuel du hadde igjen på short final. Å lande med over 15.000 lbs fuel er vel neppe normalt. :grin: Siter
Bjørn J. Jensen Skrevet 28. mai 2009 Forfatter Skrevet 28. mai 2009 Hehe var nok litt mye ja.. Tror jeg har glemt å huke av at den ikke skal bruke fuel Satser vel heller på dårlig planlegging fra min side :whistle: Siter
Emil Topstad Skrevet 29. mai 2009 Skrevet 29. mai 2009 Dette var deilig og se etter en laaang dag på kjøkkenet, takk! :grin: Siter
Andrew Thomsen Skrevet 29. mai 2009 Skrevet 29. mai 2009 Hei Bjørn, Fine bilder...en ny vinkel på tingene. Men hvorfor blir ground texturen så stygg på ENZV og ENGM? Det er mulig jeg må fikse noe på ENZV, men på ENGM skulle du hatt en "helgrønn" ground. Mangler du for eksempel fila engm_apx_CVX.bgl? Det er denne som har landclass for både selve flyplassen og omkringliggende områder. PS: Photosceneryet på ENGM går i boks :grin: Siter
Bjørn J. Jensen Skrevet 29. mai 2009 Forfatter Skrevet 29. mai 2009 Det jeg mangler er hele FSX Airports Norway :grin: PS: Photosceneryet på ENGM går i boks :grin: @ Even: Bruker World of AI Takker for kommentarer Siter
Andrew Thomsen Skrevet 29. mai 2009 Skrevet 29. mai 2009 "Det jeg mangler er hele FSX Airports Norway" Du bruker definitivt deler av sceneryet på ENGM. Siter
Bjørn J. Jensen Skrevet 29. mai 2009 Forfatter Skrevet 29. mai 2009 Ahh ja det stemmer, er så vant med "norap" fra 2004, men her heter den jo "ATN airports" :grin: Ja stemmer. Har ikke oppdatert den eller noe, men har lastet ned filene da.. Latskap Siter
Petter Kverneng Skrevet 29. mai 2009 Skrevet 29. mai 2009 Spørs om det ble litt ubehagelig med aircondition på GRD:P Bra serie, flott fly! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.