Pål Næss Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Cartman! There's a 25 foot long SAAB sticking out of your ass! Så gjenstår det å se om noen får noen anal probes på Kjeller til sønda'n... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Tar vel turen i år også. Programmet ser ut til å være akkurat det samme som de siste ti(?) årene, men det er uansett et fint show å starte airshow-sesongen med, greit å få børstet litt støv av fotokunnskapene før de større airshowene senere i år Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Petter Tandberg Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Etter hva jeg har hørt kan verken vampire eller delphin fly display grunnet for lav maxhøyde gitt av innflygingen til OSL... Menmen, gleder meg anyway Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fred Solli Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Vampire flyr ikke pga. av at den ikke er sertifisert flyvedyktig lenger. Jeg vet ikke om den får disp. til å fly, men jeg tror ikke det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Har lyst til og dra,men i år må det prioriteres med pengene. Da jeg var der i fjor fløy ikke Mustangen.....skuffende,men Spitfiren var flott. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Ikke LN-DHZ heller? Vet at LN-JET ikke er flygedyktig lenger, men LN-DHZ har jo ikke vært her i mer en et par år, så trodde den fortsatt fløy. Da jeg var der i fjor fløy ikke Mustangen Den stod på programmet tidligere, men nå er den visst borte, så da blir det nok ingen Mustang i år heller :\\ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleksander.Rønning Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Mustangen ble vel nektet å fly fordi den stod på amerikansk register i fjor, hvis jeg ikke husker feil. Skal allikevel dit i år, og håper på et koselig og flott show (som det har vært de siste gangene jeg har vært der!). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Ja, det stemmer, fint at man plutselig fant ut det på "flydagen" ørten år etter at den begynnte å fly her i landet. Biltema har jo en Mustang også, burde jo være mulig å få hit den, men budsjettet er vel kanskje ikke helt det store siden "flydagen" trossalt er gratis. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Petter Tandberg Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Da har jeg kommet hjem etter en liten tur på Kjeller... Bilder av bla. Harvard, Cornell, Tiger Moth m.m. som gjorde display og formasjon kommer EDIT: Stakkars Tomahawkene, de har blitt kastet ut i regnværet og må stå ute på gresset, uten sine kjære dyner og motorvarmer... :blush: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 La du merke til hvilken F-16 det var som skal fly, Petter? Eller har de kanskje ikke kommet så langt enda? Har et lite håp om at det skal være "671", men hvor sannsynlig det er vet jeg ikke Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Petter Tandberg Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Jeg var kun på GA-delen og så ungen tegn til F-16... Skal bort en tur i morgen også, så kanskje den dukker opp da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fred Solli Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Jeg tror det er denne som flyr på Kjeller i år. http://www.airliners.net/photo/Norway---Air/Fokker-F-16BM-Fighting/1354490/&sid=7fc4c8857e7fbb3da083f216f4f91eb6 Så den der på onsdag da den gjorde et lite show Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Kult, får håpe det er den som flyr på søndag også da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.