Gjest Niclas Andersson Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Premiärturen med "Alvid Viking" mellan Göteborg Landvetter - Frankfurt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mads Hjemmen Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 OMG! Dette var noe av det peneste jeg har sett av FS2004 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Petter Tandberg Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Nydelige bilder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Hassel Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Utrolig bra bilder! Jeg ser gjerne returen;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paul-André Tilrem Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Var det der FS9 Dæven. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Arild Hansen Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 FS9?!? Du verden Nydelige bilder! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Niclas Andersson Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Tack tack ..det kanske kommer bilder på returen också Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paul-André Tilrem Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Kanskje kommer bilder? Kanskje kommer bilder? Selvsagt bør du legge ut bilder. Dette var jo skikkelig rått. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Niclas Andersson Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Haha:grin:..okej här kommer bilderna på returen: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Bernes Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Dette var absolutt nydelig!! Hvor får du teksturene til himmelen og solnedgangen, den var jo direkte nydelig! Er det Active sky graphics eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Stein Aasheim Skrevet 12. mai 2009 Premium Medlem Del Skrevet 12. mai 2009 Er dette Swedflight sitt scenery av Gøteborg ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paulo Fernandes Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Nydelig bilder Niclas! Du fortsetter å imponerende! Det er noe med de flotte fargene, vinklene og grafikken som får oss til å bli misunnelige! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paul-André Tilrem Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Det der fortjener stående applaus. Makan til kvalitet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kurt Jensen Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Fantastiske gode billeder kunne god lide at vide hvilke monster PCér du bruger. Har nemlig store problemer med min Pentium 4 3,4 GHz. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Niclas Andersson Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Tack Paulo och alla ni andra för alla fina kommentarer ..jätteroligt att posta mina screens här - Landvetter sceneryt är Swedflights - Texturerna på skyerna är ActiveSky graphics och jag använder även FS9Bloom som ger snyggt och realistiskt ljus - Min dator är inte den senaste utan det är en 3.2 P4 som jag klockat upp till 3.7 med en effektiv procesorkylare plus 5 fläktar i chassit. Grafikkortet är ett 8800GTb också det överklockat. Har bra inställningar i FS9.cfg och har låst Fps på 29 där den ligger stadigt även med alla högupplösta Fex moln, addons, Ai osv. På Frankfurt sceneryt tillsammmans med PMDG ligger Fps på mellan 20-29 beroende på hur mycket Ai som finns framför en. För ännu mer spara Fps så kör jag Active Sky Advanced Och Radar Contact på min laptop via WideFs Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kurt Jensen Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Takker for svaret. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas R.Pettersen Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 var det nå man skulle svime av? utrolige fine bilder. hvordan får du slike bakketeskturer på fs9? så ju ut som at det var hentet rett i fra sattelit bilder? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole Jespersen Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Hei Er FEX skytexturene du bruker? Hvor kan jeg kjøpe denne? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Niclas Andersson Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Bakktexturerna är gjorda av Lennart Arvidsson och finns att ladda från filbiblioteket här på Flightsim.no Fex finns att köpa Här. Fex är egentligen för FSX men fungerar alldeles utmärkt i FS9 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinar Grindstein Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 OMG! her snakker vi ja. Hvordan er fremgangsmåten for å få FEX til å virke i FS9? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 er ikke det bare kopiere i vei da.. Har avinstallert FEX selv så jeg husker ikke hvordan mappe strukturen er, men om der ligger mapper med texturer er det jo bare å kopiere vil jeg tro.. Mulig du kan definere path til FS9 eller hva sier du Niclas? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Niclas Andersson Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Ja, du har helt rätt Tom ..Bara att välja path till FS9 och installera. Mina moln kör jag i upplösningen: cumulus 32bit/1024 & cirrus 32bit/512. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Du kan like godt kjøre begge i 512 Niclas, blir ikke så veldig stor forskjell estetisk mener jeg, men ytelsen vil du merke litt av. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Niclas Andersson Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Okej Tom, tack för tipset ..Jag märker iofs ingen försämrad Fps vid 1024 och SHD clouds men kan testa 512 efter min flygning mellan ESGG-ESNN som jag gör nu . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Venter i spenning Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.