Tom Knudsen Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Et par bilder fra min siste VFR tur i Sør Afrika.. Med luft mellom bena og godt humør på tanken ble denne turen kjempe fin selv om jeg irriterte meg grenseløst over alt som kan gjøres på bakken Og med dette sier jeg takk for meg for denne gang... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 8. mai 2009 Premium Medlem Del Skrevet 8. mai 2009 Jøss, har du flytta lenger sør :grin: . Imponerende storby, ikke så ofte vi ser bilder fra denne kanten av verden. Spesielt første bilde ga meg kraftig magasug. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 8. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2009 Tusen takk Ernst.. Var ikke mange som likte disse, men en sabla flott flytur var det nå.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas R.Pettersen Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Sweet. fine bilder. morro og se bilder i cape town. desverre noe som tilhøre sjeldenhete. kanskje man skulle ta seg en tur selv dit :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 8. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2009 Virkelig å anbefale, vurderte faktisk på å ta en tur der i fra og 2 timer rett sør for å besøke antarktisk.. Videre er Johannesburg også en fin plass å fly, kommer en film etterhvert fra området der også.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas R.Pettersen Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Gleder jeg meg til. hadde meg en tur i nå nylig til cape town og må si at det er en intersang by og fly over. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Schou Johnslien Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Meget bra. Dette var bilder jeg likte. Mere fokus på bakken og ikke bare flyene. Jeg var på tur like ved CapeTown for noen år siden of dette vekte minner. Som sagt veldig bra... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 9. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2009 Tusen takk for det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joakim Birkeland Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Flotte bilder! Sceneryet var jo helt grenseløst bra! Hvordan? Antar at du har en super pc da eller? :crazy: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 10. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2009 Har bare en pc som atter igjen må oppgraderes Man får aldri bra nok Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joakim Birkeland Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Jepp, det koster å være kar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 10. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2009 Ja dessverre, men man bruker jo ikke noe på noe annet så kanskje en dag så Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Truls Petter Elven Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Flotte bilder, Tom! Default scenery? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 10. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2009 Default scenery ja.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magne Heggnes Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Er det FSX med FS Global? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 10. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2009 Default scenery FSX ja.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joakim Birkeland Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Hvilken CPU har du Tom? Kjører du FSX på max? Sikkert fjerde gangen idag jeg har sett igjennom bildene Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 10. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2009 Intel Core2Duo E8400 Nei jeg kjører ikke alt på max, graphics guide x ( til nå bare en huskeligste for meg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joakim Birkeland Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Å herre, du tuller nå sant? :crazy: Hadde du giddet å lagt opp spesifikasjoner på scenery innstillinger etc.? Har lyst til å få det noenlunde sånn som det, hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 10. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2009 Kommer kanskje en guide i løpet av vår/sommer 09 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.