Gå til innhold

Las Vegas


Anbefalte innlegg

Asus P5Q PRO, P45, Socket-775 Hovedkort

DDR2, ATX, GbLAN, Firewire, 2xPCI-Ex

 

Corsair TX750W Black Strømforsyning

ATX, EPS, 140mm Fan, 8x SATA, SLI

 

Sapphire Radeon HD 4870X2 2GB Skjermkort

PCIe 2.0, GDDR5, 2xDVI, HDTV, HDCP

 

Kingston HyperX 1024MB DDR2 PC8500

1024MB x 4, 1066MHz, CL5, "5-5-5-15"

 

Intel Core 2 Duo E8500 3.16GHz, Boxed

6MB cache, 1333MHz, 45nm, S775, m/Vifte

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Betyr det en mildere innstilling til FSX i forhold til FS9 grin .

 

Det betyr en riktig innstilling i forhold til min maskin ;)

 

Interessante "tweakinger" du holder på med, kanskje du får flere til å se mer positivt på FSX

 

Så lenge det varer ja...

 

 

Har laget en film jeg skulle vist frem med kvalitetene, men når jeg lastet den opp på you tube så ble grafikken drit dårlig, må finne en plass å hoste den.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er filmen...

 

Kvaliteten er laaaaangt i fra hva det er fra sånn den ble når jeg lagde den.. Skjønner ikke bæra av hvorfor den blir så sykt dårlig etter man har lastet den opp på Youtube, virker nesten som de komprimerer filen til tusen.. Har forsøkt å lage filmen i ulike kvaliteter men pokker ei det samme skjer hver gang.

 

Skal forsatt se om jeg ikke kan laste den opp på et sted hvor folk da kan laste den ned og se kvaliteten slik den er og var ment til å være.. Men så lenge får dere kose dere med denne lille snutten

 

[video:youtube]s8gxSoY7hQ0

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvaliteten er laaaaangt i fra hva det er fra sånn den ble når jeg lagde den.. Skjønner ikke bæra av hvorfor den blir så sykt dårlig etter man har lastet den opp på Youtube, virker nesten som de komprimerer filen til tusen.. Har forsøkt å lage filmen i ulike kvaliteter men pokker ei det samme skjer hver gang.

 

Det jeg synes det blir best resultat av, er å konvertere om til 1440x1080 i mp4 format. Legger ut en liten test her.

[video:youtube]

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott film, du har en fantastisk flyt og grafikk i spillet.

Hva er det som gjør at du får så god flyt og grafikk?

Jeg sitter med 2 gtx kort 3 brukbare gb med minne en amd x2 6000 cpu men har gitt opp hele fsx pga av aa problemer og andre ymse hakkeproblemer (fps)

 

Negative trekk til filmen er musikkvalg og dets volum i forhold til motorlyd. Flygeledere fra romfartskontrollen i Houston er nok heller neppe å høre i en R22 i Nevada.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...