Gå til innhold

Norwegians nye B738 Logojet


Kim Ruben Fjeldstad

Anbefalte innlegg

Fy flate og jeg gleder meg, dette er jo helt fantastisk. Og så Norwegian da. og Frode, tenk deg om de får nr 30000 også....det blir coolt....nei nå blei jeg helt slått ut her...jeg tror jeg må ta meg en 3 dagers faktisk....hva står NOL for?

 

Åååååå. Gud som jeg gleder meg til nr. 30.000 når den kommer. Nå har jo Boeing "bare" passert 6000. :grin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

738'n kledde den halen med norwegian sine farger. litt morro at 737 nr 6000 blir norsk. med tanke på at den første 737-500 i europa var norsk :grin:
-500 ble launched av Southwest Airlines' date=' altså i USA. -600 derimot var SAS launch customer på ;)

 

Men man vet aldri med flyene som kommer over atlantern, de kan komme ut for ekstra mye vind å at det tar lengre tid, å bruker litt mere fuel så de kanskje må ta en unscheduled fuelstop en plass. :wink:
Var under inntrykk av at det var relativt lite motvind i vestavindsbeltet jeg, da høres jo mer vind ut som et pluss ;) Neida men joda, jeg er klar over at vinden fort slutter med å være vestavind og prøver ut en ny retning, men jeg trodde det var mer vanlig at det var motvind over fastlandet over Nord-Amerika som førte til såpass fuelforbruk at de ikke tar sjansen, evt. har enkelt og greit ikke nok til å nå fram, når de nærmer seg dammen..? Sikkert noen som kan gi en god forklaring her :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy flate og jeg gleder meg, dette er jo helt fantastisk. Og så Norwegian da. og Frode, tenk deg om de får nr 30000 også....det blir coolt....nei nå blei jeg helt slått ut her...jeg tror jeg må ta meg en 3 dagers faktisk....hva står NOL for?

Mulig det er for tidlig på dagen for meg, men om dette var ett rent ironisk innlegg synes jeg det var unødvendig. :grin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...