Gå til innhold

Norwegians nye B738 Logojet


Kim Ruben Fjeldstad

Anbefalte innlegg

Sjekk schedulen som du finner der du vet..;)

 

Så får du se vettu...TOS og BOO får nok ganske så mange B738 da DY156/157 skal opereres med stort sett B738 i hele sommer..;)

 

Rygge skal ikke ha så mange B738 denne sommeren dessverre, en og annen som går på rute ut ifra OSL via BGO så til RYG så tilbake til BGO/SVG-OSL igjen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, blir alltid forandringer. Nekter å tro at RYG må slite med 300-maskiner hele sommeren. Jeg skal "forsvare landet" denne sommeren, så det blir ikke mye flyplassjobbing på meg. Vet ikke hva som er verst, slite seg igjennom rekruttskolen eller slite seg igjennom en sommersesong på en flyplass med dårlig bemanning. Sistnevnte er ihvertfall givende :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Geir-Finstad

Fy flate og jeg gleder meg, dette er jo helt fantastisk. Og så Norwegian da. og Frode, tenk deg om de får nr 30000 også....det blir coolt....nei nå blei jeg helt slått ut her...jeg tror jeg må ta meg en 3 dagers faktisk....hva står NOL for?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...