Martin Floor Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Jeg tror jeg har sett den første filmen her inne før, men den siste har jeg ikke sett. Og tross ubrukelig Finsk musikk, har jeg aldri sett noe lignende før [video:youtube]6vV0LRRXuuU&e [video:youtube]DbGrFhfyVmQ&e Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Gulliksen Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Snakk om å ha kontroll på flyet sitt!! Jeg må innrømme at jeg skrudde kraftig ned på lyden - og jeg kan styre meg for en del av den såkalte "heftige" klippinga, men det underslår ikke at det var utrolig tøff acroflyging! Edit: Det er musikken og klippinga i den siste videoen jeg mener! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clamer F. Meltzer Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Har sett mye i samme gate etterhvert, men noe av det Veres gjør der blir litt vel over streken... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Grindvoll Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Gleder meg til vi ser videoer med Clameracro Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clamer F. Meltzer Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Flyr så høyt oppe at du tror du ser en flue på 6 meters avstand :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend Andrè Larssen Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Tøft! Spesielt den siste, Tucker flyr jo med en vinge for mye. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clamer F. Meltzer Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Oj, oj, oj Erlend, rett i skammekroken for den der :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjartan berg Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 And no, let us see him do that in a 172 :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.