Gå til innhold

PMDG cockpittest


Anbefalte innlegg

Bare testet ut noen teksturer jeg lagde for VCen til PMDG for en god stund siden. MCP, klokke, og små instrumenter har jeg redigert i Photoshop etter bildet av teksturen var tatt. Dette er pga disse filene er umulig og finne og skjult av PMDG. Ifølge Werner skal de være inni gaugsene. Hadde vært kult om jeg hadde klart å få de ut så jeg kunne lagd en renovasjon av disse forferdelige lilla teksturene. Her er bildet:

 

PMDGcapteinfixedf.jpg

 

(Lyset på skjermene, fingeravtrykkene er bare effekter lagt på i photoshop etter bilde var tatt. Ingen payware-produsent har gjort dette før men Posky har skjønt det). Måtte bare teste det ut :)

 

La meg vite hva dere syns.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fargene fikk han av meg' date=' har de ikke her, men kan legge ut instillingene her i morra tidlig :) [/quote']

 

Farger i følgende rekkefølge:

Nyanse, Metning, Lys, Rød, Grønn, Blå

 

Blått: 142, 463, 59, 20, 58, 105

Brunt: 14, 144, 30, 57, 24, 6

Tapes: 148, 84, 17, 12, 16, 25

 

Paulo har endret på tapes, de har blitt mer grå og lysere, så dere får se hvordan dere vil ha denne selv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...