Karl Mathias Moberg Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Hei! Som noen av dere kansje vet, ble vatsim serverene igår under CTP hacka av en person som drev med konstante DDOS angrep mot serverene. Dette førte til VELDIG ustabile servere, men personen stoppet ikke der. Neida, han har nå klart å hacke vatsim.net forumene, som gjør at ALLE som går dit vil lide samme skjebne som vatsim serverene, som vil føre til at du er rimelig død på nett. Dette kom fra høyeste hold når vi satt online som kontrollere igår. Les litt mer om det her: http://www.nyartcc.org/bigapple/showthread.php?t=5994 MEN! I utgangspunktet, [size:20pt]HOLD DERE UNNA VATSIM.NET FORUMET TIL DERE FÅR BESKJED OM NOE ANNET!!![/size] Mathias Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvdan Hellenes Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Vil beskjed når det er trygt igjen bli gitt her på fs.no? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karl Mathias Moberg Skrevet 15. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2009 Jeg skal ta å oppdatere når nyartcc får vite noe. Mathias Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard Strømstad Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 men hvordan funker d å fly på vatsim nå? er alt nede? servinfo funker hvertfall ikke fant jeg ut. hakke testa sqbox enda men er det no vits å prøve? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 det funker fint nå,Men ikke serv info. Jeg bruker Google earth. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard Strømstad Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 takker da må æ se om ikke man skal opp i skyene en tur utover kvelden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Karlsen Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Google earth? Er det en bra? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Seljeseth Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Det var da voldsomt med DDoS mot VATSIM. Hvor lenge varer normalt slike angrep uansett? Noe jeg også skulle likt å vite er; Hvem, og Hvorfor. Men det er vel mer tvilsomt at jeg får svar på disse spørsmålene... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werner Rafteseth Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 BTW' date=' if we ever find out who and it's within a decent flight in a 172, I'm burning their house down [/quote'] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Welcome To VATSIM Middle East VATSIM Middle East Division Members, Over this weekend a group of unidentified individuals hacked into our Division Forums and left inappropriate messages regarding the status of VATSIM Middle East. We are currently in the process of restoring our forums. We currently have information which will lead us to the culprits behind this incident, and have already notified our web hosting provider of this. We will be working with local law enforcement agencies and internet hosting providers in the country these individuals reside in to ensure that they are held to answer for this act of vandalism and trespass. We ask that if anyone knows anything about these individuals and why they are targeting VATSIM Middle East with these acts of vandalism, please inform us immediately by contacting the Division Director. Thank you, and to those who continue these acts of mindless vandalism, please know that we will not allow you to ruin our experience on VATSIM, or take down our division. Your efforts are futile, and you will be caught. -- Mahmoud A. Fadli VATSIM Middle East Division Director Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode Skibrek Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 BTW' date=' if we ever find out who and it's within a decent flight in a 172, I'm burning their house down [/quote'] Dette går vel under vatsims regler om trusler.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik - C Varvik Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Bra Frode, du klarer enda en gang å prøve å vri en tråd om til noe helt annet - Og da gjerne med en krangel iblant. DDos'ere sitter som regel i Sør Afrika, hvor det rett og slett ikke finnes noe spesielle regler som gjør dette ulovelig, de har ikke paragrafer som sier dette. Var mye DDos mot San Andreas multiplayer før, men de klarte vel tilslutt å overvinne han med å route han rundt deres server osv. Vet ikke hvordan, har ikke spesielt kjennskap til dette. Noen synes slikt er artig, å drive med dette hele dagen. Veldig trasig at det er sånn. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Hansen Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Noen oppdatering på dette nå? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Seljeseth Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Jeg har i alle fall besøkt forumet de siste dagene uten å oppleve tap av nettforbindelse... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Hansen Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Thanks,da får jeg vel våge meg dit jeg åsså. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karl Mathias Moberg Skrevet 23. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2009 Har vært inne selv for noen dager siden uten problemer, men det er offisielt ikke noen som har sagt noe... Mathias Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode Skibrek Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Har vært der både i går og i dag uten problemer. Fløy også fra EGLL til EBBR og fra LOWW til EGL uten noen form for problemer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.