Gå til innhold

Misfornøyd med superjumbo


Raymond Bergseng

Anbefalte innlegg

Er ikke dette relativt vanlig på nye modeller? Brukerne finner alltid problemer over tid som blir retttet av Boieng/Airbus? Det eneste som er viktig er om feilene blir fikset pga. klager fra flyselskapene eller som et resultat av en havarikomisjon sin anbefalling (for de av oss som ser mye på Discovery/NGC sine episoder).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo bare en Buss

Feil! Dette er en buss:

21451P100309_08.14_01_.JPG :grin:

Huff, håpe de tar kritikken til etterretning

Med et så stort og profesjonelt selskap skal det godt gjøres at de ikke gjør det.

Tenkte på det bildet som VG la ut. Det bare forsterker det inntrykket de tilsynelatende ville ha fram; at disse ikke var ferdige da de ble levert. Om det er det som er hensikten, skal jeg ikke svare 100% på, men det hvorfor ellers vil de sette inn et sånt bilde da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...