Gå til innhold

Høh.... hva skjer?


Emil Topstad

Anbefalte innlegg

Hmm, av en eller annen grunn så slår det aldri feil at folk her inne kommer med kommentarer om hvor idiotisk det er, at det er rart folka ikke er døde osv., så fort det postes en video med noe annet enn straight and level flying. Kan det ikke tenkes at piloter med noen tusen timer i lufta, og med display-erfaring faktisk vet hva de driver med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nja, det er vel litt både og Fredrik. Uavhengig av personlig standpunkt, syns jeg vel egentlig ikke det er så veldig vanskelig å forstå at noen reagerer negativt på at enkelte finner glede i å presse marginer og ta risiko, enten det er basehopp, motorsport, eller fly-show.

 

Den første videoen, med Airbusen vet jeg ingenting om hverken piloten, eller manøveren, og jeg syns bare det ser kult ut.

 

Men den ulykken i videoen Marius postet, har jeg lest den rapporten som ble gjort offentlig, og i tillegg til å tegne et bilde av en ganske grov ukultur i USAF, tegnet den dessverre et bilde av en pilot der beskrivelsen til Geir-F passer svært godt.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...