Andrew Thomsen Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 FSX ... :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleksander Maaland Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 så ut som ekte:D! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 4. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2009 Ikke langt unna, nei. Hadde bare MS hatt flere valg når det gjelder farger på taxiways. Uansett, er selv ennå positivt forbauset over resultatet :smile: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Dette så utrolig bra ut Andrew.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 4. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2009 Ja endelig fikk jeg til det samme i FSX som jeg drev med for Fly II. Takk og lov for SBuilderX, og at jeg slipper å bruke SDK`en manuelt. Kommer til å prioritere ny ground til flere flyplasser, men da må jeg ha skikkelig basismateriale å jobbe ut i fra. Har kun til Gardermoen så langt...billedfilen er 45MB (8,5MB i FSX), og jeg merker ikke fps tap :smile: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Sbuilder er kjekt til det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steve Strøm Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 HVordan ATN er dette?..den siste.? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 5. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2009 Nei, det er en kommende versjon. Det er ennå endel arbeid å gjøre; bildet jeg bruker som basis er nemlig klippet i sammen på en svært slurvete måte, så det vil ta tid å rette mye av det. I tillegg skal det lages en vintertextur. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steve Strøm Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 skjønner...den ser helt fabelaktig ut...gjelder det bare gardermoen? Gleder meg til denne...om den kan lastes ned da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan R. Storelvmo Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Dette ser jo fantastisk ut! Keep up the good work! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Arne Johansen Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Ser fantastisk ut! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toni Sucic Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Nice! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.