Gå til innhold

Helikopter simulator?


Vidar Martinsen

Anbefalte innlegg

Hei

Enig med Ståle, LB2 fra Janes er etter min mening helt klart den beste hel.sim. som er laget til dd. LB2 kan i dag være vanskelig å få tak i. Prøv, den er verdt det selv om den er fra 97. Solgte mitt eget eksemplar til en her rundt nyttår.

Mine store sorg er at det aldri kom noen oppfølger til LB2.

Jeg har selv ikke testet Com.4, men det skal ligge et tidligere innlegg her vedr. denne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SimCopter er jo et must når man skal ut å ha det morro mellom skyskrapere, trær og forskremte fotgjengere [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image]

Commanche serien er jo mest et arkadespill, og har lite eller ingenting med en simulator å gjøre, etter min mening.

Hadde C1 eller C2 engang, og det var morro det, "skikkelig" terreng (etter den daværende standard)

Longbow 2 er best [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

quote:

Opprinnelig postet av tomkrist:

Fort Apocalypse til C64. Den beste som finnes! HEhe..

Men det er da en Gunship A64 som kom ut i fjor tror jeg til pcen. Har det men det var sinnsykt vanskelig. Men jeg vil si det er den beste jeg har prøvd.

T.K

Ja, tenk at vi syntes Fort Apocalypse var bra en gang i tiden.... utrolig [image]images/icons/shocked.gif" border="0[/image]

Det kom vel en slags oppfølger av LB2 for 2-3 år siden?

Longbow/Hokum?.... var det ikke noe sånt?

Gunship A64 har jeg knapt hørt om, men husker at det var et Gunship til Amigaen en gang... skikkelig bra... den gangen [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar. Jeg har selv longbow2 og syns det er en fin simulator/spill når det gjelder realistiske fly egenskaper. Men man skulle jo tro at det i dag er kommet noe bedre, da tenker jeg spesifikt grafikk messig og ikke bare militært. Mener at jeg i fjor så en demo på en helikopter simulator som tok for seg US Coast Guard eller lignende....Noen som har testet denne???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

quote:

Opprinnelig postet av Vidar Martinsen:

... Mener at jeg i fjor så en demo på en helikopter simulator som tok for seg US Coast Guard eller lignende....Noen som har testet denne???

Kan det være dette:

Search And Rescue 2

http://www.gamesdomain.com/demos/demo/1234.html

Spillbar demo kan lastes ned på linken.

Heller nok litt mer mot arcade spill - men artig avkobling.

Fant forøvrig dette gratisspillet også som ser mistenkelig likt ut:

http://wolfpack.twu.net/SearchAndRescue/

[ 21-02-2002: Endret av: Frode Danielsen ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...