Kjetil Mathisen Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Se denne videoen. Med fare for at den har kommet opp her på forumet för, så kommer jeg likevel med denne flightsim videoen. Hvordan i alle dager er det mulig å være så talentfull?? Videoen er laget i FS9. Enjoy! [video:youtube]http://www.youtube.com/watch?v=gVJJlJ4m2JY Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paul-André Tilrem Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Nå ble jeg imponert Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pål Bernhardsen Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Sykt rått. :cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvdan Hellenes Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Har dessverre ingen svar til deg Kjetil. Dette er et annet solsystem unna slik FS9 har sett ut for meg de årene jeg har hatt den installert i hvert fall. Filmen var fantastisk flott laget ja! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Grei film dette her, synes nå dog at filmer som End of Era, Vectors og Bad Day er bedre laget rent teknisk da.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øystein Haugan Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Bra film,men synns den skifftet bilde litt for ofte..man blir sliten av å følge med i lengden.Det bør være noen platåer hvor man roer litt ned. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus F. Meese Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Flott film, men jeg har sett bedre. Skulle jeg valgt meg en favoritt av FS-filmer måtte det ha blitt Air Dynamics: [video:youtube] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarand Kihl Løkeland Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Stikkordet her er vel mye godt råmateriale og en god dose AfterEffects! Skulle selv likt å redigere/etterarbeide en flightsim-film, men har ikke no råmateriale og heller ikke kraftig nok PC til å lage noe med høy nok kvalitet. =/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Members Ivar Hestnes Skrevet 27. februar 2009 Members Del Skrevet 27. februar 2009 Jeg har vart med og lage film med Tommy (TPV-71). Det er en ganske morsom prosess. Han har ikke noe monster av en datamaskin for a si det slik. Bruker FSrecorder til og lage et "grov-opptak" av flyturen. Deretter spilles den filen av og recorder igjen med fraps. Mener Tommy bruker noe som heter "walk and follow" eller noe sant til og lage de interessante vinklene og fly-by perspektivene. Tommy bruker Sony Vegas for og sette sammen film, musikk og spesialeffekter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil Mathisen Skrevet 28. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2009 Jeg så på nettsiden hans at han har laget en film med deg. Det var en bra film. Jeg har også lyst å lage filmer som er så bra som denne. Men det skal jo sies at ikke alle fs filmer han lager er like bra som den vi så her. Men mannen har talent så det holder.. FS recorder? Hva er det? Jeg må google... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.