Paulo Fernandes Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 For å forandre litt har jeg laget en video denne gangen. Dette er min take off i PMDG 737-700 i SkyEurope-farger. Let me know what you think (Lydene er ikke fra FS) [video:youtube]6EdVOZfoKlA Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Arnesen Høiseth Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Realistisk og flott video Det eneste jeg reagerer på er lyden. Jeg vet ikke om det har skjedd noe med min PC (det funket å spille av en sang i wmp), men motorlyden minte mer om en lettmotorsykkel enn en B737NG :crazy: EDIT: snakker altså om lyden når flyet er i luften. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christopher Andersen Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Realistisk og flott video Det eneste jeg reagerer på er lyden. Jeg vet ikke om det har skjedd noe med min PC (det funket å spille av en sang i wmp)' date=' men motorlyden minte mer om en lettmotorsykkel enn en B737NG :crazy: EDIT: snakker altså om lyden når flyet er i luften. [/quote'] Det er jo sånn en 737NG høres ut. Utrolig flott video, ser gjerne flere Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Arnesen Høiseth Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Det er jo sånn en 737NG høres ut. Da må det være noe galt med høytalerene på PC-en' date=' for en NG høres [b']ikke[/b] ut som den gamle mopeden som kom gjennom mine høytalere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 10 av 10 Paulo! føltes som en real flight dette ja Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Loen Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Kjempebra takeoff fra min favoritt Lisboa. Vet du om der kommer en update til Terminal 2 som er bygget omtrent der tårnet i vest er. Den skulle åpnes i August, men er ikke sikker om det var 2008 eller 2009 den skulle være ferdig. Hvilke lydfil bruker du til denne maskinen? Kjell Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil Mathisen Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Det er jo sånn en 737NG høres ut. Da må det være noe galt med høytalerene på PC-en' date=' for en NG høres [b']ikke[/b] ut som den gamle mopeden som kom gjennom mine høytalere. Det er en lyd du veldig ofte vil hoere bak i kabinen. Se vedlagt video. [video:youtube]http://www.youtube.com/watch?v=HzlwOJ8rNgE Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre S. Lillehaug Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Nice video! Men til deg som sier at det hører ut som en lettsykkel: Der tar du feil, jeg vedder på dette er "klipt" inn fra en ekte flight (lyden). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A L Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Sindre, nei den lyden på filmen til Paulo er ikke klippet inn fra en ekte flight.. det er soundpack! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Jørgen Brenna Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 (Lydene er ikke fra FS) Soundpack, Alexander? Neppe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A L Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 My bad then Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Jørgen Brenna Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Leste du overhodet sitatet mitt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paulo Fernandes Skrevet 15. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2009 Tusen takk for alle kommentarene folkens! Som jeg skrev så er ikke lydene fra FS, men klipt inn fra et annet youtube videoklippp. Flyet som lyden er fra er en 737-800. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus F. Meese Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Synes det er fantastisk hvor mange som sitter og er ute av stand til å få med seg at det ikke er FS-lyder man hører :grin: Fin video Paulo Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A L Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Synes det er fantastisk hvor mange som sitter og er ute av stand til å få med seg at det ikke er FS-lyder man hører :grin: Fin video Paulo Javel? hvis du ikke visste det er de fleste soundpacks til PMDG reallyder som er tatt opp.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus F. Meese Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Jupp, finner det skjeldent problematisk å lese det som står i posten, men det er klart: såret jeg følelsene dine så beklager jeg Sitat fra movie-info på youtube: A take off from Lisbon with real sound, seen from the cabin Featuring the PMDG B737-700. Scenery: Lisbon (by Aerosoft). Filmed in Flight Simulator 2004. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A L Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 idiot.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arne Sundsbø Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Lyden hørtes korrekt ut for moderne high bypass-motor. Når du sitter foran motorplassering hører du den store bypass-viften på denne måten ved take-off. Sitter du bak motoren(inne i flyet naturligvis;)) hører du bare vanlig jet-sus. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christopher Andersen Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Lyden hørtes korrekt ut for moderne high bypass-motor. Når du sitter foran motorplassering hører du den store bypass-viften på denne måten ved take-off. Sitter du bak motoren(inne i flyet naturligvis;)) hører du bare vanlig jet-sus. AMEN. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.