Helge Sakkestad Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Her er noen bilder fra en lengre tid som jeg har prøvd å redigere :grin: Tekst over bildene NAX A319 på ENGM A330 landing på Tahiti BAe 146-200 over Åland Cessna 172 over Østlandet Beech 1900D på approach til Moorea SAS CRJ-900 over Norge noe sted... Gode gamle-dager :grin: På besøk i Kitty Hawk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helge Sakkestad Skrevet 3. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2009 KLM 747-400 Ute å lufter Dashen i FSX På jule-flight Venter på at banen er ledig Den ble kanskje ikke helt vellykket... Climbout... Taxi to gate 11... Klar for Take-off Climbout ESSA Landing ENRK... beklager, ingen AA :grin: MP-tur Kommentarer ønskes Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mads Hjemmen Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 :eek: det var ikke mange bilder jeg likte for å være ærlig. Det av KLM'en var kanskje det beste, men bildene dine trenger AA Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helge Sakkestad Skrevet 3. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2009 men bildene dine trenger AA AA er på :grin: Er på max i kontrollpanelet også :grin: Men får se da... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Bernes Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 KLM bildet og det tredje siste var de som falt meg i smak.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Lett blanding. De uredigerte bildene var bedre enn de redigerte. :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helge Sakkestad Skrevet 3. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2009 De uredigerte bildene var bedre enn de redigerte. :grin: Alle er noe redigerte :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 La meg omformulere meg.. De bildene hvor det ikke var så tydelig at de var redigerte, de var de beste.. :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John Fredrick Abellera Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Bare lurte på, hva er AA egentlig? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A L Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Det er Anti-Aliasing.. Det retter ut kanter inne i FS, eller i andre programmer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole Jespersen Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Det vannnet på det ene bildet likte jeg ikke, det var tydelig uoriginalt, Men KLM bildet var utrolig bra syns jeg. :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Kråkenes Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Hva slags Dash 8-modell kjører du? Og paint? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreas nærbø Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 hvor er det 5 bilde? og hvor har du lasta ned Norwegian A319? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Fredrik Sunde Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 hvor er det 5 bilde?og hvor har du lasta ned Norwegian A319? Den har han fått fra meg Den er på vei opp i filbibloteket Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode Skibrek Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Likte Widerøe-bildet jeg da. A319 i NAX-farger? *kremt kremt* Not happening for me anyway... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Fredrik Sunde Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Det er Anti-Aliasing.. Det retter ut kanter inne i FS' date=' eller i andre programmer [/quote'] Litt mer utfyllende: AntiAlaising er utjevning av kanter på 3D modeller Untatt det fra ENRK var det god AntiAliasing på alle bildene AA gjelder jo ikke tagger på texturene Digga det Gamledager-bildet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Fredrik Sunde Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Likte Widerøe-bildet jeg da. A319 i NAX-farger? *kremt kremt* Not happening for me anyway... Den kommentaren kommer vel opp hver gang den er oppe her :crazy: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.