Gunnar van der Meeren Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Da har Carenado sluppet sin Cessna 172, og endelig har vi fått en fullblods FSX Skyhawk. Jeg har kost meg med denne i hele kveld. :grin: Modellen er utrolig bra laget og flyegenskapene er veldig realistiske. Flott lydpakke har den også. Default Cessnaen blekner, og Flight 1 sin 172 blir permanent flyttet fra FSX og kun benyttet i FS9. Anbefales til alle VFR fans og definitivt til nybegynnerene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paul-André Tilrem Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Har selv 206 fra de, og de kan faget sitt med å lage fly til FSX. Spørs om ikke denne og havner i samlinga da. Er litt sugen på 182'en de har og. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Fredrik Sunde Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Det nest-siste var jo kjempefint Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Kjempeflott modell som er "helt basic". Perfekt turfly spør du meg. :grin: Knall bilder Gunnar, takk for titten! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Jon Ola Gisnås Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Vil ha Knallfine bilder. Har ventet på denne selv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Reid Ståle Klovning Skrevet 10. januar 2009 Premium Medlem Del Skrevet 10. januar 2009 Jøss, det var skikkelig kvalitet på det ja! Kjempe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 10. januar 2009 Premium Medlem Del Skrevet 10. januar 2009 Hadde en mistanke om at du skulle dukke opp i horisonten med denne maskinen Gunnar . Bildene gir et solid inntrykk, og både du og Carenado leverer kvalitet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas R.Pettersen Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 enda en topp model i fra carenado. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar van der Meeren Skrevet 11. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2009 Takker alle sammen for positive tilbakemeldinger! :grin: Det enkle er ofte det beste - i allefall når det «enkle» er av en slik kvalitet. Og så flyter den som bare det i FSX. Dere som benytter DirectX 10 får bonus, da disse Carenadomodellene utnytter endel funksjoner som DirectX 10 har. Norske painter kommer etterhvert fra meg. Nå gleder jeg meg bare til neste tur og til neste release, som er en Piper Arrow IV (av minst like høy kvalitet som denne....) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Ufattelig rå graffikk du viser til alltid. Flotte bilder som vanlig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar van der Meeren Skrevet 11. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2009 Vel sceneryet er fra Coffs Harbour (ORBX), og det er jaggu meg bra.... :grin: Ellers så holder det meste som kommer fra ORBX en utrolig kvalitet - freeware som payware :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvdan Hellenes Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Lekre bildet og ditto fly Gunnar, ser ut som enda et fly i gedigent høy kvalitet fra det som utvilsomt må være en de aller beste utviklerne av småfly til MSFS. Men jeg stort sett alle Cessna'ene derfra nå (inkl. den nest siste 152), så må prøve å beherske meg litt å prøve å holde meg til Arrow'en kommer. Men det blir søren ikke enkelt med en flott reklame som dette gitt! :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.