Gå til innhold

Endelig en fullverdig 172


Anbefalte innlegg

Da har Carenado sluppet sin Cessna 172, og endelig har vi fått en fullblods FSX Skyhawk. Jeg har kost meg med denne i hele kveld. :grin:

 

Modellen er utrolig bra laget og flyegenskapene er veldig realistiske. Flott lydpakke har den også. Default Cessnaen blekner, og Flight 1 sin 172 blir permanent flyttet fra FSX og kun benyttet i FS9. Anbefales til alle VFR fans og definitivt til nybegynnerene.

 

C3.jpg

 

C2.jpg

 

C4.jpg

 

C5.jpg

 

C8.jpg

 

C6.jpg

 

C7.jpg

 

C9.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker alle sammen for positive tilbakemeldinger! :grin:

Det enkle er ofte det beste - i allefall når det «enkle» er av en slik kvalitet. Og så flyter den som bare det i FSX. Dere som benytter DirectX 10 får bonus, da disse Carenadomodellene utnytter endel funksjoner som DirectX 10 har.

 

Norske painter kommer etterhvert fra meg. :)

 

Nå gleder jeg meg bare til neste tur og til neste release, som er en Piper Arrow IV (av minst like høy kvalitet som denne....)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lekre bildet og ditto fly Gunnar, ser ut som enda et fly i gedigent høy kvalitet fra det som utvilsomt må være en de aller beste utviklerne av småfly til MSFS.

 

Men jeg stort sett alle Cessna'ene derfra nå (inkl. den nest siste 152), så må prøve å beherske meg litt å prøve å holde meg til Arrow'en kommer. Men det blir søren ikke enkelt med en flott reklame som dette gitt! :grin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...