Gå til innhold

SN184 -> Brussels EBBR


Anbefalte innlegg

Hei! I går fløy jeg ENGM-EBBR på VATSIM. Desverre var det ikke noe ATC på verken Gardermoen eller Brussels, men en fin tur var det hvertfall! Har brukt en del tid på redigeringen, så kommenter gjerne :)

 

Tok av fra 19L med Brussels Airlines B737-700

fsscr002-17.jpg

 

Ruten for dagen (vet at TCAS er av, har fortsatt litt igjen å sette meg inn i ;) )

fsscr007-14.jpg

 

Oppe på cruise, FL320

fsscr011-11.jpg

 

Her er vi på WOOD4A arrival for bane 02

fsscr015-7.jpg

 

Siste biten av ILS'en tok jeg visual app, må jo bli kjent med Saitek-stikka som jeg fikk til jul!

fsscr018-6.jpg

 

Noen som vet hvordan jeg kan få aktivert reverse thrust på Saitek-throttle (Saitek Pro Flight Yoke System) uten å begynne og styre med det FSUIPC eller hva det nå heter...?

fsscr019-3.jpg

 

Clear of runway

fsscr020-4.jpg

 

fsscr022-2.jpg

 

Takk for titten! :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flotte bilder.

 

Angående reverse på throttle så kan du assign den "knappen" som er når du drar throttle helt tilbake til samme funksjon som F2 har. Dette gjør du i FS-menyen. Husk å sette den til maks repeat.

Når du drar throttle helt til 0 så fortsetter du forbi hakket og motoren skal gå i reverse. Har gjort dette selv å fungerer utmerket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flotte bilder! :D

 

Jeg skal ikke mase om TCAS, men jeg foreslår at du tar en titt på "Styles" eller "Settings" i PMDG-tab'en på ALT-menyen i FS. Hvis du finner fram til "Airline"-scrollmenyen i instillinger så kan du for eksempel velge "Scandinavian" og slippe det vannvittig rotete skjermoppsettet du har på disse bildene ;) Det er joe selvfølgelig smak og behag, men det anbefales (Savner du motorinstrumentene kan du bare høyreklikke på høyre skjerm og velge ENG under MFD) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...