Petter Tandberg Skrevet 30. desember 2008 Skrevet 30. desember 2008 Hei! I går fløy jeg ENGM-EBBR på VATSIM. Desverre var det ikke noe ATC på verken Gardermoen eller Brussels, men en fin tur var det hvertfall! Har brukt en del tid på redigeringen, så kommenter gjerne Tok av fra 19L med Brussels Airlines B737-700 Ruten for dagen (vet at TCAS er av, har fortsatt litt igjen å sette meg inn i ) Oppe på cruise, FL320 Her er vi på WOOD4A arrival for bane 02 Siste biten av ILS'en tok jeg visual app, må jo bli kjent med Saitek-stikka som jeg fikk til jul! Noen som vet hvordan jeg kan få aktivert reverse thrust på Saitek-throttle (Saitek Pro Flight Yoke System) uten å begynne og styre med det FSUIPC eller hva det nå heter...? Clear of runway Takk for titten! Siter
Kim Jørgen Brenna Skrevet 30. desember 2008 Skrevet 30. desember 2008 Wow! Dette var virkelig flotte bilder. Hvilket scenery for EBBR? Aerosoft? Siter
Stian Rolandsen Skrevet 30. desember 2008 Skrevet 30. desember 2008 Flotte bilder. Angående reverse på throttle så kan du assign den "knappen" som er når du drar throttle helt tilbake til samme funksjon som F2 har. Dette gjør du i FS-menyen. Husk å sette den til maks repeat. Når du drar throttle helt til 0 så fortsetter du forbi hakket og motoren skal gå i reverse. Har gjort dette selv å fungerer utmerket. Siter
A L Skrevet 30. desember 2008 Skrevet 30. desember 2008 Herlige bilder! Hva slags scenery bruker du på bilde nr 4? Siter
Sindre Holberg Skrevet 30. desember 2008 Skrevet 30. desember 2008 Flotte bilder og bra redigering! Når det gjelder reverse thrust, så er det slik Stian sier Og Kim, dette er nok Aerosoft Mega Airport Siter
Petter Tandberg Skrevet 30. desember 2008 Forfatter Skrevet 30. desember 2008 Takker folkens! Alexander; Det er Ground Environmet som står bak de bakketeksturene og vannet er noe jeg fant på avsim Jepp, det er Aerosoft, Kim! Takk, Stian! Funka heftig! Siter
A L Skrevet 30. desember 2008 Skrevet 30. desember 2008 Ah, det er jo herlig! ser du er flink med PS Etter min mening syns jeg du bør laste ned vannet som ligger i filbibloteket her... mye bedre men var flott det der å Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 30. desember 2008 Skrevet 30. desember 2008 Kjempemessige bilder Petter! Flott redigert! Må si det er litt artig å se noe annet enn Norwegian og SAS også. Siter
Paulo Fernandes Skrevet 31. desember 2008 Skrevet 31. desember 2008 Meget pent! Fint livery Brussels Airlines har fått også Også flott å se en tur utenlands som ikke er charter for en gangs skyld! Hvordan er sceneryet med tanke på FPSen? Siter
Magnus F. Meese Skrevet 2. januar 2009 Skrevet 2. januar 2009 Flotte bilder! Jeg skal ikke mase om TCAS, men jeg foreslår at du tar en titt på "Styles" eller "Settings" i PMDG-tab'en på ALT-menyen i FS. Hvis du finner fram til "Airline"-scrollmenyen i instillinger så kan du for eksempel velge "Scandinavian" og slippe det vannvittig rotete skjermoppsettet du har på disse bildene Det er joe selvfølgelig smak og behag, men det anbefales (Savner du motorinstrumentene kan du bare høyreklikke på høyre skjerm og velge ENG under MFD) Siter
Petter Tandberg Skrevet 2. januar 2009 Forfatter Skrevet 2. januar 2009 Takker Paulo: Det trekker en del FPS, ja, men ikke mer enn at det går til og med på VATSIM Og jeg kan nok garantere at flertallet på forumet har en bedre PC enn meg... Så løp og kjøp! Takk for tips, Magnus Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.