Gunnar van der Meeren Skrevet 28. november 2008 Skrevet 28. november 2008 Det er mye flott å hente på downloadsiden til FTX I tillegg til mye flott scenery, finnes også HD teksturer til Carenados M20J Mooney X og Cessna 182 RG II. Disse tekturene er helt rå - spesiellt cockpit teksturene. Og, jeg merker ikke at disse teksturene stjeler frames hos meg..... :grin: Bildene er tatt på/ved den siste freeware flystripen (BUSSELTON AIRPORT) som FTX har publisert Siter
Stian Rolandsen Skrevet 28. november 2008 Skrevet 28. november 2008 Nyyyyydelig. Trenger ikke si mer. Siter
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 28. november 2008 Skrevet 28. november 2008 Det der er det sykeste jeg har sett fra simmen! :grin: Ufattelig real life looking grafikk! RÅTT!! Siter
Christian Paulsen Skrevet 28. november 2008 Skrevet 28. november 2008 Der ja! Dette er sånt jeg liker, og rett og slett strøkent var det Gunnar. Siter
Einar Kristiansen Skrevet 28. november 2008 Skrevet 28. november 2008 Jeg får tårer i øynene..Drit bra! Siter
Gunnar van der Meeren Skrevet 28. november 2008 Forfatter Skrevet 28. november 2008 Takker alle sammen!! :grin: Det er bare utrolig gøy å fly når det blir slik som dette. Her er detaljer ned til skvisede insekter på vinduet. Carenados Mooney er jo også en fantastisk turmaskin. Og det er bare å ta av seg hatten for hva som serveres på downloadsidene til FTX! :grin: Siter
Stian Rolandsen Skrevet 28. november 2008 Skrevet 28. november 2008 FTX BABY!!! We make your sim real... Siter
Even Moe Egenes Skrevet 28. november 2008 Skrevet 28. november 2008 Sikker på at det ikke er real bilder? Siter
Gunnar van der Meeren Skrevet 28. november 2008 Forfatter Skrevet 28. november 2008 Sikker på at det ikke er real bilder? ...... det er real shots, ja! :grin: :grin: Og denne er heller ikke dum: Siter
Tommy Bernes Skrevet 28. november 2008 Skrevet 28. november 2008 Hjelpes Rått! Men kan de teksturene brukes på fs9 modellen til Carenado? Virket veldig tiltalendemed nye cockpitteksturer.. Forandring fryder :grin: Siter
Even Moe Egenes Skrevet 28. november 2008 Skrevet 28. november 2008 Det må ha skjedd en feil her.. Dette er ikke simulator! Siter
Gunnar van der Meeren Skrevet 28. november 2008 Forfatter Skrevet 28. november 2008 Men kan de teksturene brukes på fs9 modellen til Carenado? Virket veldig tiltalendemed nye cockpitteksturer.. Forandring fryder grin I utgangspunktet ikke.....men teksturer kan (av og til) la seg konvertere Dette må man da gjøre «for egen regning», ettersom det ikke er lov å publisere slike teksturer. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.