Gå til innhold

SAS i vanskeligheter


Anbefalte innlegg

Ja begynte å reagere litt jeg å nå

 

Ja greit han valgte kanskje feil fly til feil tid. men GREIT han fikk høre det i første post!!

 

Enig med Audun at ikke blurre så mye på halen, heller prøv å få det litt "rotete" så det ser ut som den er blitt rivd av ;)

Ellers var det bedre denne gangen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dårlig humor og dårlig redigering. Hadde flyet vært uten logoer' date=' ville saken vært bedre. [/quote']

 

ok :( ja, kanskje det ja. Mente ikke noe direkte humor, men var så ille sist gang jeg redigerte et bilde, at det var nesten morro :)

 

han valgte kanskje feil fly til feil tid.
Ja, bildet har ligget på maskina lenge. Var helt tillfeldig :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe' date=' ja er du serriøs nå..på hvilken måte ville det endret saken om han lot det være blankt?[/quote']

Hvorfor skulle det endra saken noe? Hvis jeg skulle laget et sånt bilde hadde jeg ikke tenkt noe på akkurat hvilket flyselskap jeg brukte..

 

 

Ja' date=' bildet har ligget på maskina lenge. Var helt tillfeldig :) [/quote']
Her er orginalen som jeg knipsa for noen dager siden

Ikke helt enig med deg selv? Hehe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synest det rett er tragisk. Det er et spill. Hoved poenget med dette bildet var for han å vise at han kan å redigere bilder ( Med litt trening blir han bedre )

 

Kanskje det ikke ble rett tid å legge ut dette bildet nå. Men trur ikke han mente det på den måten.

 

Det er som sagt et spill. Han fikk vite fra første post at det ikke var rett tid.

 

Selv synest jeg bildet ser kjempe bra ut! Tailen kan du jobbe bedre med neste gang :;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...