Helge Sakkestad Skrevet 28. november 2008 Skrevet 28. november 2008 Igjen prøver jeg meg på å redigere et bilde :grin: :grin: :grin: Hva synes dere nå da :grin: Siter
Sindre Holberg Skrevet 28. november 2008 Skrevet 28. november 2008 Så greit ut det der da, men liker ikke at folk tuller med sånt Siter
Helge Sakkestad Skrevet 28. november 2008 Forfatter Skrevet 28. november 2008 Neida, endret tittel. Var jo bare FS9 Siter
Sindre Holberg Skrevet 28. november 2008 Skrevet 28. november 2008 Joda... du har jo blitt bedre på red. i hvertfall Siter
Gjest Eivind Oterhals Skrevet 28. november 2008 Skrevet 28. november 2008 Hvorfor akkuratt flykrasj? Det har jo nettop skjedd en ulykke Siter
Tommy Bernes Skrevet 28. november 2008 Skrevet 28. november 2008 Synest ikke det der var noe tema for redigering.. finnes jo mange andre alternativer Men for all del, greit bilde.. Skal eg vere litt pirkete på noe så må det vere at kuttet på halen var litt mye blurret Siter
Harald Strand Skrevet 28. november 2008 Skrevet 28. november 2008 Jeg kan tydelig se at den delen som er i løse luften er klippet inn, er jo en rute rundt den jo Siter
Helge Sakkestad Skrevet 28. november 2008 Forfatter Skrevet 28. november 2008 Ja, først kopierte jeg den, og så limte den på osv... :grin: :grin: Siter
Stig Harald Ådland Skrevet 28. november 2008 Skrevet 28. november 2008 Dårlig humor og dårlig redigering. Hadde flyet vært uten logoer, ville saken vært bedre. Siter
Audun Braastad Skrevet 28. november 2008 Skrevet 28. november 2008 Hadde flyet vært uten logoer' date=' ville saken vært bedre. [/quote']Er du seriøs nå? Er du sikker på at Helge mente noe spesielt med å velge akkurat SAS til dette bildet? Helge: Ikke bruk så mye blur på halen, så ser det nok straks litt bedre ut Siter
A L Skrevet 28. november 2008 Skrevet 28. november 2008 Ja begynte å reagere litt jeg å nå Ja greit han valgte kanskje feil fly til feil tid. men GREIT han fikk høre det i første post!! Enig med Audun at ikke blurre så mye på halen, heller prøv å få det litt "rotete" så det ser ut som den er blitt rivd av Ellers var det bedre denne gangen Siter
Even Moe Egenes Skrevet 29. november 2008 Skrevet 29. november 2008 Hva var galt med det flyet? Siter
TOS Skrevet 29. november 2008 Skrevet 29. november 2008 Hva var galt med det flyet? Ser du ikkje det? Flapsen på venstrevinga har satt seg fast. :grin: Siter
Geir G Skrevet 29. november 2008 Skrevet 29. november 2008 Likte bildet, jeg Spesielt den døren var litt festlig... Siter
Helge Sakkestad Skrevet 29. november 2008 Forfatter Skrevet 29. november 2008 Dårlig humor og dårlig redigering. Hadde flyet vært uten logoer' date=' ville saken vært bedre. [/quote'] ok ja, kanskje det ja. Mente ikke noe direkte humor, men var så ille sist gang jeg redigerte et bilde, at det var nesten morro han valgte kanskje feil fly til feil tid. Ja, bildet har ligget på maskina lenge. Var helt tillfeldig Siter
Hans Fredrik Sunde Skrevet 29. november 2008 Skrevet 29. november 2008 Jojo Det er jo bedre at det skjer i en photoshop-suite etter en virtuel tur isteden for på ekte da :grin: Likte døren, men du kunne hatt litt mer realistiske "texturer bak døren" Halen burde ha brukket ved basen (litt mer sannsynnelig Siter
christopher herregården Skrevet 29. november 2008 Skrevet 29. november 2008 Hehe, ja er du serriøs nå..på hvilken måte ville det endret saken om han lot det være blankt? tror det var veldig gjennomtenkt at det ble akuratt SASBraathens i den redigeringen. /C Siter
Helge Sakkestad Skrevet 29. november 2008 Forfatter Skrevet 29. november 2008 tror det var veldig gjennomtenkt at det ble akuratt SASBraathens i den redigeringen. Tro hva du vil Men det var det ikke... Her er orginalen som jeg knipsa for noen dager siden Siter
Audun Braastad Skrevet 29. november 2008 Skrevet 29. november 2008 Hehe' date=' ja er du serriøs nå..på hvilken måte ville det endret saken om han lot det være blankt?[/quote']Hvorfor skulle det endra saken noe? Hvis jeg skulle laget et sånt bilde hadde jeg ikke tenkt noe på akkurat hvilket flyselskap jeg brukte.. Ja' date=' bildet har ligget på maskina lenge. Var helt tillfeldig [/quote']Her er orginalen som jeg knipsa for noen dager siden Ikke helt enig med deg selv? Hehe Siter
Helge Sakkestad Skrevet 29. november 2008 Forfatter Skrevet 29. november 2008 Ja, det er vell en to-tre uker.... Men ser ut som jeg formulerte det litt annerledes :grin: Siter
Helge Sakkestad Skrevet 29. november 2008 Forfatter Skrevet 29. november 2008 Hva var galt med det flyet? Er vell en diger og skarp albatrost :grin: Siter
Hans Fredrik Sunde Skrevet 29. november 2008 Skrevet 29. november 2008 Om man først skal manipulere krasj, så bør man velta en av USAF experimental :grin: Siter
Harald Strand Skrevet 29. november 2008 Skrevet 29. november 2008 Ville heller gått for noe Russisk jeg da... Siter
Joakim Hagen Skrevet 30. november 2008 Skrevet 30. november 2008 Synest det rett er tragisk. Det er et spill. Hoved poenget med dette bildet var for han å vise at han kan å redigere bilder ( Med litt trening blir han bedre ) Kanskje det ikke ble rett tid å legge ut dette bildet nå. Men trur ikke han mente det på den måten. Det er som sagt et spill. Han fikk vite fra første post at det ikke var rett tid. Selv synest jeg bildet ser kjempe bra ut! Tailen kan du jobbe bedre med neste gang : Siter
Even Moe Egenes Skrevet 30. november 2008 Skrevet 30. november 2008 Hva var galt med det flyet? Ser du ikkje det? Flapsen på venstrevinga har satt seg fast. :grin: Ja greit han valgte kanskje feil fly til feil tid. men GREIT han fikk høre det i første post!! Jeg mener, hva er galt med å bruke dette flyet? Feil tid? Noe dere veit som jeg ikke veit? Siter
A L Skrevet 30. november 2008 Skrevet 30. november 2008 Litt dumt skrevet av meg der Men han fikk vite det en gang, og det i første post, noe annet man vil kommentere da burde det være noe konstruktivt Siter
Even Moe Egenes Skrevet 30. november 2008 Skrevet 30. november 2008 Har ennå ikke fått svar :grin: Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.